یوبی‌سافت انتظار فروشی بیش از نسخه Syndicate و کمتر از نسخه‌های Unity و Black Flag را از Assassin’s Creed: Origins دارد. درطول کنفرانس مالی سه‌ ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ یوبی‌سافت که در آن از سرمایه گذاران و تحلیلگران دعوت بعمل می‌آید، مدیرعامل و مدیر ارشد بخش مالی شرکت به ترتیب آقایان Yves Guillemot و Alain Martinez در مورد انتظارات […]

یوبی‌سافت از انتظارات خود در مورد فروش Assassin’s Creed: Origins می‌گوید

یوبی‌سافت انتظار فروشی بیش از نسخه Syndicate و کمتر از نسخه‌های Unity و Black Flag را از Assassin’s Creed: Origins دارد.

درطول کنفرانس مالی سه‌ ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ یوبی‌سافت که در آن از سرمایه گذاران و تحلیلگران دعوت بعمل می‌آید، مدیرعامل و مدیر ارشد بخش مالی شرکت به ترتیب آقایان Yves Guillemot و Alain Martinez در مورد انتظارات فروش عنوان Assassin’s Creed: Origins صحبت کردند.

آقای Guillemot اشاره نمود که عنوان Assassin’s Creed: Origins در مراسم E3 امسال نمایش خوبی از خود ارائه کرده، و موجب دریافت بازخوردهای مثبتی از سوری طرفداران و همچنین مطبوعات شده است. ایشان سبب ارائه چنین بازخوردهایی را تحت تاثیر قرار گرفتن افراد توسط کیفیت، المان‌های نقش‌آفرینی، ساختار، گستردگی و همچنین آزادی عمل در بازی ذکر کرده است. آقای Martinez نیز اضافه کردند که یوبی‌سافت انتظار دارد تا Origins نسبت به Assassin’s Creed: Syndicate فروش بیشتر و همچنین در مقایسه با Assassin’s Creed: Unity فروش کمتری را تجربه کند.

شرکت یوبی‌سافت در تلاش است تا المان‌های نقش‌آفرینی را در Assassin’s Creed: Origins افزایش دهد، و از این طریق بازیکنان را بیشتر با بازی درگیر کند. یوبی‌سافت باور دارد که سرمایه گذاری بازیکنان (خرید بسته‌های الحاقی) به رشد خود ادامه خواهد داد. در ادامه آقای Guillemot به این نکته اشاره نمود که انتظار نمی‌رود عنوان Origins به محبوبیت نسخه Black Flag برسد، اما پتانسیل دستیابی به “فروش بالا” را خواهد داشت.

نکته جالب کنفرانس این بود که آقای Martinez توضیح دادند که تاخیر در عرضه عنوان Red Dead Redemption 2 به یوبی‌سافت “زمان بیشتری” برای انتشار برخی از عناوین خود می‌دهد. 

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد.

منبع متن: gamefa