آپدیت جدید Doom بسته‌‌های الحاقی بازی را رایگان می‌سازد + جزییات

جدیدترین به‌روزرسانی عنوان شوتر اول‌شخص Doom، باعث می‌شود که Season Pass بازی به صورت کامل بازنشسته شود، چرا که این به‌روزرسانی تمامی بسته‌های الحاقی چندنفره بازی را برای تمامی بازیکنان قابل تجربه می‌کند. همچنین این آپدیت برخی مشکلات موجود در بخش چندنفره بازی را نیز برطرف می‌کند تا تجربه این عنوان از همیشه لذت‌بخش تر شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Polygon بسته‌های الحاقی Unto the Evil، Hell Followed، Bloodfall packs که همگی سال پیش منتشر شدند با انتشار این آپدیت جدید به صورت کاملا رایگان در دسترس خواهند بود. این بسته‌ها 9 عدد نقشه، 3شیطان قابل کنترل، 3 اسلحه و تعدادی قابلیت‌های جدید را به بازی اضافه می‌کنند. قابل ذکر است که قیمت Season Pass عنوان Doom در کل 39.99 دلار بود.

از طرفی، این آپدیت جدید باعث می‌شود دسترسی به اسلحه‌ها و تجهیزات مختلف کمی تغییر کند، برای مثال شما برای دسترسی به یک اسلحه نیاز دارید چالش‌هایی را در بازی به پایان برسانید و یا به مرحله خاصی برسید. کارگردان بازی، یعنی شخص "مارتی استراتون" در این‌باره در وبلاگ خود نوشته: "مثلا اگر شما می‌خواهید صاحب یک کلاهخود خاص بشوید، باید با تمرکز و موفقیت در چالش‌هایی که برای به دست آوردن آن کلاهخود قابل نیاز است، آن را به دست آورید."

البته بازیکنان قدیمی‌تر می‌توانند تمامی تجهیزاتی که به دست آورده‌ و یا خریده‌اند را نگه دارند، یا این‌که می‌توانند بازی خود را کاملا ریست کرده تا این حالت جدید در بازی را تجربه کنند. میزان تجربه همه بازیکنان ریست خواهد شد. اما بازیکنان قدیمی یک بسته دریافت خواهند کرد که در آن میزان تجربه و دست‌آورد‌های آنان مشخص شده و کسانی که به قدرتمندترین حالت ممکن در بازی رسیده‌اند یک بسته مخصوص به نام Special Slayer badge دریافت خواهند کرد. تعدادی تغییرات کوچک دیگر از جمله برطرف کردن باگ‌ها نیز از ویژگی‌های این آپدیت هستند.

کسانی که هنوز موفق به تجربه بازی نشده‌اند می‌توانند به مدت یک هفته آن را به صورت رایگان تجربه کنند، همچنین قیمت بازی نیز هم‌اکنون با تخفیف به 14.99 دلار کاهش داده شده. بخش رایگان بازی شامل 2 مرحله نخست از بخش داستانی بازی و دسترسی کامل به بخش چندنفره و SnapMap می‌شود. مهلت دقیق تجربه رایگان بازی در پایین نوشته شده است:

Xbox One: از 29 تیر تا 1 مرداد
PC: از 29 تیر تا 1 مرداد
PS4: از 5 مرداد تا 8 مرداد

منبع متن: pardisgame