Observer نام بازی جدید Bloober Team است که علاوه‌بر مشخص شدن تاریخ انتشار آن، به‌تازگی دو تصویر جدید نیز از آن منتشر شده است. Bloober Team با بازی‌های اول شخص ترسناک شگفت‌انگیزش یعنی Layers of Fear شناخته می‌شود؛ این شرکت، به‌زودی جدید‌ترین عنوان خود با نام Observer را منتشر خواهد کرد. تاریخی که برای انتشار این […]

بازی سایبرپانک ترسناک جدیدی از سازندگان Layers of Fear در تاریخ ۱۵ آگوست منتشر خواهد شد+تصاویر

Observer نام بازی جدید Bloober Team است که علاوه‌بر مشخص شدن تاریخ انتشار آن، به‌تازگی دو تصویر جدید نیز از آن منتشر شده است.

Bloober Team با بازی‌های اول شخص ترسناک شگفت‌انگیزش یعنی Layers of Fear شناخته می‌شود؛ این شرکت، به‌زودی جدید‌ترین عنوان خود با نام Observer را منتشر خواهد کرد. تاریخی که برای انتشار این بازی در نظر گرفته شده است، ۱۵ آگوست سال جاری است. این بازی طبق چیزی که از سوی تیم سازنده آن گفته شده، برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و همینطور رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، این بازی علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشارش، دو تصویر جدید نیز دریافت کرده که در پایان این خبر می‌توانید این تصاویر را مشاهده بفرمایید.

Observer یک عنوان سایبرپانک ترسناک است که در سال ۲۰۴۸ جریان دارد. جایی که در آن دولتی نسبتاً اقتدارگرا حکومت می‌کند و در آن واحدی پلیسی مشغول به کار است که در ذهن مردم نفوذ پیدا کرده است. دنیایی که پر از هرج‌ومرج شده و جنگ و ناامنی همه جا را فرا گرفته است که این مسائل باعث به وجود آمدن شرایطی بسیار پیچیده شده و سبب گردیده که ذهن‌ها به طور کامل مخدوش شوند و از بین بروند. در این بازی علاوه بر گشت‌وگذار و حل کردن پازل‌های مختلف، بازی‌بازان با استفاده از مکالمات خود، می‌توانند جریان بازی را به پیش ببرند و یا روایت داستانی بازی را به طور کامل تغییر دهند. این سیستم تا حدودی شبیه سیستم “اثر پروانه‌ای” است که پیش‌تر نیز در بازی‌های دیگری نظیر Until Dawn شاهد آن بوده‌ایم.

این بازی بر روی موتور گرافیکی Unreal Engine 4 توسعه پیدا کرده است و همچنین در ساخت محیط بازی نیز از معماری غربی و اروپایی استفاده شده است. عنوان Observer در ابتدا طی مراسم PC Gaming در E3 2017 معرفی شده بود. این بازی در ماهی عرضه خواهد شد که عناوین و بازی‌های بسیاری منتشر خواهند شد و طبق پیشینه‌ای که سازندگان آن دارند، باید به طور کامل در این ماه شلوغ خودش را از دیگر عناوین جدا کند و به تنهایی بدرخشد.

در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده بفرمایید:

منبع متن: gamefa