با انتشار این بروزرسان، ممکن است چه چیز‌های جدیدی به کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن ۴ اضافه شود؟ هر ساله تقریبا حوالی فصل پاییز، سونی یک بروزرسانی نرم‌افزاری بزرگ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌کند. بنابراین شاید برای بسیاری از کاربران، انتشار یک بروزرسانی جدید در این فاصله زمانی چیز عجیبی نباشد و بسیاری بتوانند […]

انتشار بروزرسان ۵٫۰۰ پلی‌استیشن ۴ ممکن است به زودی عملی شود

با انتشار این بروزرسان، ممکن است چه چیز‌های جدیدی به کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن ۴ اضافه شود؟

هر ساله تقریبا حوالی فصل پاییز، سونی یک بروزرسانی نرم‌افزاری بزرگ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌کند. بنابراین شاید برای بسیاری از کاربران، انتشار یک بروزرسانی جدید در این فاصله زمانی چیز عجیبی نباشد و بسیاری بتوانند آن را پیش‌بینی کنند. در واقع با توجه به این موضوع که شعبه ژاپن سونی به دنبال افرادی است که نسخه بتای آن با ویژگی‌های جدیدش را آزمایش کنند، این موضوع زیاد دور از ذهن نیست که این بروزرسانی نرم‌افزاری به‌زودی توسط سونی منتشر گردد. این‌طور به نظر می‌رسد که ما می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که آزمایش نسخه سراسری بتای این بروزرسانی قبل از این که این بروزرسانی در تمام نقاط عرضه شود، به اتمام برسد و تمامی مناطق تقریباً در یک فاصله زمانی آن را دریافت کنند.

البته این موضوع هم اهمیت زیادی دارد که اشاره کنم احتمالاً سونی قصد این را ندارد که برای این بروزرسانی شماره‌ای غیر رُند در نظر بگیرد. این موضوع نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که اشاره کنم سونی، ویژگی‌های اصلی و جدیدش را در بروزرسانی‌هایی قرار می‌دهد که فقط شماره کامل و یا نصفه مانند x.00 یا x.50 ( به اصطلاح عامیانه، رُند) داشته باشند. نمونه بارز آن هم بروزرسانی ۴٫۵۰ بود که مدتی پیش سونی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر کرد و ویژگی‌های جدید زیادی را به کنسول نسل هشتمی خود اضافه کرد. با توجه به ای موضوع، بروزرسانی ۵٫۰۰ نیز پیش‌بینی می‌شود که شامل ویژگی‌های جدید زیادی باشد و تغییرات بزرگی را در این کنسول به وجود آورد.

جالب خواهد بود که ببینیم سونی چه ویژگی‌های جدیدی با این بروزرسانی نرم‌افزاری به پلی‌استیشن ۴ اضافه خواهد کرد. طبق پیش‌بینی‌هایی که انجام شده، انتظار می‌رود که سونی در این بروزرسانی امکان تغییرات اساسی در حساب شخصی کاربران را فراهم آورد؛ تغییراتی مانند تغییر شناسه کاربران و یا تغییر در منطقه جغرافیایی حساب کاربران. انتظارات شما از این بروزرسانی چیست؟ دوست دارید چه ویژگی‌های جدیدی به کنسول مورد علاقه شما اضافه شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa