هرآنچه که باید از Forza Motorsport 7 بدانید

« به قلم ریچارد دِوین از وبسایت windowscentral »

در این مقاله قصد داریم تا شما را از تمام اطلاعاتی که تا به حال از این بازی مسابقه‌ای و سطح‌ بالای Xbox منتشر شده با خبر کنیم.

از زمانی که Xbox One عرضه شده، پیش نیامده که عرضه نسخه جدید Forza برای این کنسول بیشتر از یک سال طول بکشد و حال بعد از Forza Horizon 3 در سال ۲۰۱۶ نوبت به Forza Motorsport 7 در ۲۰۱۷ رسیده است.

هنوز اطلاعات بیشتری از Forza امسال مورد نیاز است اما تا به اینجا هم نکات جالبی درباره این بازی از گوشه و کنار رسیده است. بنابراین اگر از علاقه‌مندان این سری بازی‌ها هستید این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا دانسته‌هایتان درباره بازی بعدی سری بیشتر شود.

Forza Motorsport 7 چیست؟

نسخه امسال بازی دوباره بعد از Forza Horizon 3 که جهان‌باز بود به مسابقات در پیست‌های د‌َورانی بازگشته است. منتظر پیست‌های واقعی، طرح‌بندی‌های جاده‌ای و بعضی از بهترین مسابقات و ماشین‌های دنیا را در این بازی داشته باشید.

Forza Motorsport 7 چه زمانی عرضه میشود؟

اگر نسخه آلتیمیت بازی را پیش‌خرید کرده‌اید بازی را در ۷ مهر می‌توانید شروع کنید. بقیه نیز در تاریخ ۱۱ مهر به بازی دسترسی خواهند داشت.

قیمت آن چقدر خواهد بود؟

نسخه آلتیمیت بازی ۹۹.۹۹ دلار، نسخه دِلاکس ۷۹.۹۹ دلار و نسخه استاندارد آن ۵۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

در PC هم میتوان آن را بازی کرد؟

البته! به مانند Forza Horizon 3 شما می‌توانید Forza Motorsport 7 را نیز در ویندوز ۱۰ بازی کنید و هم‌چنین از قابلیت Xbox Play Anywhere هم استفاده کنید. در این قابلیت شما می‌توانید بازی خود را از کنسول یا PC ادامه دهید. البته برای این کار باید نسخه دیجیتالی بازی را خریداری کنید تا به هردو پلتفرم برای تجربه Forza جدید دسترسی داشته باشید.

آیا این بازی نسخه بهبودیافتهای برای Xbox One X هم خواهد داشت؟

حتما. Forza 7 قبل از Xbox One X عرضه می‌شود اما یک پَچ در همان ماه عرضه برای بازی عرضه خواهد شد که پشتیبانی بهتر برای تکسچرهای بهتر و از همه مهم‌تر قابلیت بازی در 4K و ۶۰ فریم در ثانیه را فراهم می‌کند.

همین آپدیت برای کسانی که صفحه نمایش‌های 4K ندارند هم مفید است چرا که حتی در ۱۰۸۰ هم این بازی‌ بهتر از قبل اجرا می‌شوند. به علاوه از HDR هم برای Xbox One X و Xbox One S پشتبیانی می‌شود.

گفته می‌شود که تجربه این بازی در Xbox One X به مانند تجربه آن در یک PC چند هزار دلاری است. هم‌چنین حجم بازی در زمان عرضه نزدیک به ۱۰۰ گیگابایت است.

چه تعداد ماشین در Forza Motorsport 7 وجود دارد؟

بیش از ۷۰۰ ماشین در بازی وجود دارند که البته تعداد بسیاری کمی از آن‌ها به صورت رسمی معرفی شده اند اما بسیاری از آن‌ها را می‌توان در عکس‌ها و ویدیو‌های گرفته شده از E3 در اینترنت مشاهده کرد.

ماشین Porsche 911 GT2 RS در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 امسال به نمایش درآمد. ماشین‌های چون LMP1 Porsche 919، Nissan GTR و Lamborgini Centenario هم به صورت رسمی تاییده شده‌اند که در بازی وجود دارند.

ماشین‌هایی مانند Jaguar XK GT3، Ford GT LeMans، Ferrari 458 Italia GT و 1934 Alfa Romeo هم در عکس‌ها و ویدیو‌ها دیده‌ شده‌اند.

هر چه به زمان عرضه نزدیک‌تر می‌شویم سازندگان از ماشین‌های جدید بیشتری رونمایی می‌کنند.

چه تعداد پیست در Forza Motorsport 7 وجود دارد؟

۳۰ پیست مسابقه در بازی وجود خواهد داشت که با طراحی‌های متفاوت از هم هستند. سازندگان تایید کرده‌اند که پیست‌های Suzuka و Maple Valley به Forza 7 برگشته‌اند و هم‌چنین شما دوباره می‌توانید در Mugello مسابقه بدهید. مناطق دیگری که تایید شده‌اند شامل یک پیست جاده‌ای در دوبی و مسیرهای Nurburgring GP و Nordschleife است.

به مانند ماشین‌ها، پیست‌های بیشتری تا زمان عرضه معرفی خواهند شد.

مسابقات کامیونها هم وجود دارد؟!

بله! چیز زیادی در مورد آن گفته نشده اما Forza Motorsport 7 شامل مسابقات کامیونی هم خواهد بود.

آب و هوا در بازی چگونه است؟

Forza 7 برای اولین بار در سری Motorsport آب و هوای داینامیک را معرفی خواهد کرد. Forza 6 در بعضی مسیرها آب و هوای بدی داشت اما این آب و هوا یا فعال بود و یا غیر فعال و تغییر نمی‌کرد. در Forza 7 تاثیرات آب و هوایی بهبود یافته اما در مسیر مسابقه ممکن است تغییر هم بکند.

بازی دارای یک الگوی اتفاقات نزدیک به واقعیت نیز می‌باشد. برای مثال انتظار یک بارندگی شدید در دوبی را نداشته باشید و بدانید حتی گرما هم روی هندلینگ و کارایی ماشین‌های شما تاثیر‌گذار است و شما حتی شاید در جاده‌های دوبی شاهد شن‌های ناخواسته هم باشید.

آیا میشود این بازی را با یک فرمان مسابقهای انجام داد؟

البته. شما می‌توانید با معروف‌ترین فرمان‌های Xbox One مشغول به بازی شوید. در PC حتی وضعیت بهتر است چرا که سازندگان در نمایش PC Gaming در E3 قول داده‌اند که بازی از تمام فرمان‌های PC پشتبیانی کند.

محتویات اضافهای در کار است؟

به مانند همیشه یک Car Pass وجود دارد که اجازه دسترسی به ماشین‌های بیشتر و یک VIP Pass وجود دارد که اجازه گرفتن آیتم‌های بیشتر را به شما می‌دهد. هردوی این passها در Forzaهای قبلی هم بوده‌اند و در نسخه آلتیمیت بازی وجود دارند که البته می‌توانید آن‌ها را به صورت انتخابی خریداری کنید اما خریدن نسخه التیمیت به صرفه‌تر است.یک مورد اضافی‌ِ بیشتر که برای کسانی است که پیش‌خرید کرده‌اند و همین‌طور بسته ماشین‌های Day One هردو در نسخه آلتیمیت بازی وجود دارد.

بیشتر از این‌هایی که گفته شد اطلاعاتی در دسترس نیست اما به یقین بعد از عرضه Forza 7 شاهد بسته‌های الحاقی بیشتری شامل ماشین‌ها و گیم‌پلی اضافه خواهیم بود.

Forza 7

چیز جدیدی در بخش Career mode وجود دارد؟

بخش Career امسال به نظر مسیر کاملا متفاوتی با چیزی که در Forza 6 دیدیم را طی می‌کند. در Forza 7 شما در جام Forza Drivers شرکت می‌کنید که شامل جام‌ قهرمانی به جای مسابقه‌های رده به رده است. به این صورت شما در یک جام سنتی motorsport قرار می‌گیرید و با هر مسابقه‌ای که می‌برید امتیاز جمع می‌کنید تا رده خود در میان رانندگان را بالاتر ببرید. البته به این معنی نیست که شما از نقطه صفر و با کند‌ترین ماشین شروع به کار کنید. هنوز هم XP و سیستم‌های جایزه‌ای داخل بازی وجود دارند. شما نه تنها برای بردهایتان جایزه می‌گیرید بلکه برای جمع‌آوری ماشین هم جایزه دریافت خواهید کرد.

به پایان مقاله رسیده‌ایم. احتمالا در Gamescom که ماه آینده برگزار می‌شود اطلاعات جدیدی از بازی منتشر می‌شود که آن‌ها را نیز در اختیار شما پردیسی‌های عزیز قرار خواهیم داد. دیدگاه خود را در رابطه با این بازی در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame