شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)، اعلام کرده که نسخه نینتندو سوییچ عنوان One Piece: Unlimited World Red Deluxe Edition، در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) در مناطق آمریکای شمالی و اروپا منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که نسخه آمریکای شمالی این بازی تنها به صورت دیجیتالی منتشر شده، در حالی که هواداران اروپایی این […]

تاریخ انتشار نسخه غربی One Piece: Unlimited World Red Deluxe Edition برای نینتندو سوییچ مشخص شد

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)، اعلام کرده که نسخه نینتندو سوییچ عنوان One Piece: Unlimited World Red Deluxe Edition، در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) در مناطق آمریکای شمالی و اروپا منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که نسخه آمریکای شمالی این بازی تنها به صورت دیجیتالی منتشر شده، در حالی که هواداران اروپایی این سری عناوین، می‌توانند این عنوان را به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی تهیه کنند.

نسخه نینتندو سوییچ عنوان One Piece: Unlimited World Red Deluxe Edition، به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شده و از کیفیت تصویر ۱۰۸۰ بهره خواهد برد. این نسخه همچنین قابلیت بازی به صورت دو نفره را داشته، که در آن بازیکنان می‌توانند با استفاده از دو Joy-Con و به واسطه یک کنسول نینتندو سوییچ، به صورت محلی با یکدیگر بازی کنند.

همانطور که پیش از این گزارش دادیم، نسخه غربی عنوان One Piece: Unlimited World Red Deluxe Edition، در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) به صورت دیجیتالی در مناطق اروپا و آمریکای شمالی، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ژاپن، نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ این عنوان، به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی در تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریور)، عرضه می‌شوند.

منبع متن: gamefa