Activision از بخش زامبی عنوان Call of Duty: WW II رونمایی کرد + تریلر معرفی

علیرغم اینکه در روز‌های گذشته اطلاعات زیادی درباره بخش زامبی Call of Duty: WW II لیک شده بود، سرانجام Activision و Sledgehammer Games با انتشار تریلری به صورت رسمی از بخش زامبی بازی رونمایی کردند.

به گزارش پردیس‌گیم، کمپین Nazi Zombies در منطقه "میتلبرگ" کشور آلمان در روستای "باواریا" رخ می‌دهد. هدف بازکنان این است که تکه‌های هنری‌ـی که در خلال جنگ جهانی دوم توسط متحدین دزدیده شده‌اند را پیدا کنند؛ ولی متاسفانه زامبی‌ها در کمین‌اند و خیلی زود بازیکنان با مواجهه با مخلوقاتی ترسناک و جدید در موقعیتی وحشتناک و خشن قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا از حداقل شانسی که برای نجات دارند، نهایت استفاده را ببرند.

شایان ذکر است که بتای خصوصی بازی از 6 شهریور برروی PS4 شروع می‌شود. هنوز اطلاعاتی برای بتا برروی دیگر پلتفرم ها در دسترس  نیست. تاکنون اعلام شده که این بتا تنها برای افرادی که بازی را پیش خرید کنند در دسترس خواهد بود ولی احتمال می‌رود که یک یا 2 روز به صورت عمومی باز شود تا همه بتوانند آن را تجربه کنند.

در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بخش زامبی Call of Duty: WW II دعوت می‌کنیم.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD 60FPS - دانلود با کیفیت FULL HD 60FPS

عنوان Call of Duty: WWII در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame