مارول میزبان پنلی طی کامیک-کان سن دیگو برای نمایش بازی‌های خود بوده است و در آن، برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان Spider-Man، توضیحاتی از این بازی ارائه داده است. در این پنل شاهد نمایش و تریلر جدیدی از Spider-Man نبودیم و اینسومنیاک گیمز نیز این موضوع را قبلاً اعلام کرده بود. همچنین این پنل به‌صورت زنده پخش […]

کامیک-کان ۲۰۱۷ | تصاویر و اطلاعات جدیدی از Spider-Man منتشر شدند

مارول میزبان پنلی طی کامیک-کان سن دیگو برای نمایش بازی‌های خود بوده است و در آن، برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان Spider-Man، توضیحاتی از این بازی ارائه داده است.

در این پنل شاهد نمایش و تریلر جدیدی از Spider-Man نبودیم و اینسومنیاک گیمز نیز این موضوع را قبلاً اعلام کرده بود. همچنین این پنل به‌صورت زنده پخش نشد و صرفاً توئیتر Marvel LIVE و یکی از مدیران مارول یعنی رایان پناگوس (Ryan Penagos)، جزئیاتی از آن به اشتراک گذاشته‌اند.

اول از همه، تصویر هنری جدیدی از شخصیت مارتین لی (Martin Li) معروف به مستر نگاتیو (Mr. Negative) را مشاهده می‌کنیم. پس از آن، تصویر دیگری به نمایش گذاشته شده است که مبارزه‌ی اسپایدر من و مستر نگاتیو در یک مترو را به تصویر می‌کشد و طبق گفته‌ی سازندگان، این مبارزه در بازی نیز وجود خواهد داشت که بسیار جالب خواهد بود. این تصویر دوم، چند روز قبل نیز در فضای مجازی منتشر شده بود.

علاوه بر این‌ها، همان‌طور که گفته شد، برایان اینتیهار در این پنل صحبت‌هایی راجع به Spider-Man کرده است. وی گفته است که دوگانگی شخصیتی بین مارتین لی و مستر نگاتیو، راهی عالی برای بیان دوگانگی و برخورد دنیای پیتر پارکر و اسپایدر من به حساب می‌آید. اینتیهار همچنین اظهار داشته است که حقه‌ بازی‌های بسیاری برای پیتر پارکر وجود دارد و او و مایلز مورالز (Miles Morales) با درگیری‌ها و اختلافاتی رو به رو هستند. عمه می (May) نیز نقش فغالی در بازی ایفا می‌کند و نورمن آزبورن (Norman Asborn) از قدرت و کنترل گسترده‌ای بر شهر بهره می‌برد.

از جدیدترین اخبار مرتبط با Spider-Man، می‌توان به بهبود مکانیک تارافکنی در آن و استفاده از انتقادات طرفداران توسط اینسومنیاک گیمز اشاره کرد. ضمناً به‌تازگی در رویداد D23، تریلر تازه‌ای از پشت صحنه‌ی این بازی منتشر شده است که جدیدترین نمایش آن محسوب می‌شود.

Spider-Man در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸، به‌صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمیِ پلی‌استیشن عرضه می‌گردد.

منبع متن: gamefa