باندای نامکو تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی دیلاکس One Piece: Unlimited World Red برای نینتندو سوئیچ در غرب را مشخص کرده است. طبق گفته‌ی باندای نامکو، نسخه‌ی دیلاکس One Piece: Unlimited World Red در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برای نینتندو سوئیچ در آمریکای شمالی و اروپا انتشار می‌یابد. این عنوان برروی این کنسول از رزولوشن ۱۰۸۰p و […]

تاریخ انتشار غربی نسخه‌ دیلاکس One Piece: Unlimited World Red برای سوئیچ اعلام شد

باندای نامکو تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی دیلاکس One Piece: Unlimited World Red برای نینتندو سوئیچ در غرب را مشخص کرده است.

طبق گفته‌ی باندای نامکو، نسخه‌ی دیلاکس One Piece: Unlimited World Red در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برای نینتندو سوئیچ در آمریکای شمالی و اروپا انتشار می‌یابد. این عنوان برروی این کنسول از رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بهره می‌برد و با جوی‌کان‌ها، امکان تجربه‌ی بخش Co-Op به‌صورت دو نفره را برای بازیکنان فراهم می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که این بازی در اروپا، به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی و در آمریکای شمالی فقط به‌صورت دیجیتالی عرضه می‌شود.

این نسخه‌ی ویژه در ۲۵ اوت (۳ شهریور) نیز به‌صورت دیجیتالی برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در آمریکای شمالی و اروپا منتشر می‌گردد و قرار است که برروی پلی‌استیشن ۴ پرو و رایانه‌های شخصی، از رزولوشن ۴K پشتیبانی کند و برروی پلی‌استیشن ۴ نیز از رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده نماید.

نسخه‌ی دیلاکس One Piece: Unlimited World Red در سال ۲۰۱۴ به پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ویتا، ۳DS و Wii U راه یافته بود. در این عنوان، شاهد نقش‌آفرینی شخصیت Luffy و یاران و خدمه‌اش برای جست و جوی دنیای جدیدی هستیم. شما و یارانتان باید با دشمنان قدیمی مبارزه کید و از نقشه‌ی شیطانی Red Count سر دربیاورید. همچنین شما می‌توانید در اطراف شهر به گشت و گذار بپردازید و با اتمام ماموریت‌های مختلف، خود را ارتقا دهید تا با امکانات هرچه بیشتر به جنگ دشمنانتان بروید.

منبع متن: gamefa