سایناید استودیو (Cyanide Studio)، گیمز ورک‌شاپ (Games Workshop) و فوکس هوم اینترکتیو (Focus Home Interactive)، با همکاری یکدیگر نسخه‌ی Legendary عنوان Blood Bowl 2 را عرضه می‌کنند که شامل محتویات قبلی بازی به‌علاوه‌ی اضافات جدیدی می‌شود. Blood Bowl 2: Legendary Edition از نژادها جدیدی بهره می‌برد؛ یعنی Goblins، Halflings ،Amazons ،Ogres ،Elven Union ،Underworld Denizens […]

تاریخ عرضه‌ی Blood Bowl 2: Legendary Edition مشخص شد

سایناید استودیو (Cyanide Studio)، گیمز ورک‌شاپ (Games Workshop) و فوکس هوم اینترکتیو (Focus Home Interactive)، با همکاری یکدیگر نسخه‌ی Legendary عنوان Blood Bowl 2 را عرضه می‌کنند که شامل محتویات قبلی بازی به‌علاوه‌ی اضافات جدیدی می‌شود.

Blood Bowl 2: Legendary Edition از نژادها جدیدی بهره می‌برد؛ یعنی Goblins، Halflings ،Amazons ،Ogres ،Elven Union ،Underworld Denizens و Vampires. همچنین این نسخه دارای یک تیم کاملاً جدید با نام Kislev Circus است که توانایی‌های آکروباتیک زیادی دارند. استادیوم تازه‌ای نیز به نام Khemri در این نسخه وجود دارد و اعلام شده است که تجهیزات و امکانات جدیدی توسط این نسخه به بخش چندنفره اضافه می‌شوند؛ ولی با این حال، دقیقاً مشخص نشده است که دقیقاً چه مواردی هستند.

Blood Bowl 2: Legendary Edition که بازی اصلی را داراست، در ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) با قیمت ۴۴٫۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان انتشار می‌یابد، اما اگر بازی اصلی را قبلاً خریداری کرده‌اید و  قصد خرید محتویات این نسخه به‌صورت یک گسترش‌دهنده را دارید، این امکان برای شما وجود خواهد داشت که با پرداخت ۲۴٫۹۹ دلار به آن دست یابید. این عنوان هم‌اکنون در استیم برای پیش‌خرید گرفته و با ۱۰ درصد تخفیف و دسترسی به بتا نیز همراه است.

اکنون تصاویر جدیدی از Blood Bowl 2: Legendary Edition را مشاهده می‌کنید:

منبع متن: gamefa