شرکت اکتیویژن بتازگی اعلام نمود که عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در ماه ژوئن لقب پرفروش‌ترین بازی فیزیکی را بخود اختصاص داده است. مدیرعامل شرکت اکتیویژن آقای اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) در ارائه گزارشی به شرکت Business Wire اعلام کرد، عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy با وجود عرضه در دو روز انتهایی ماه ژوئن موفق شد تا […]

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy پرفروش‌ترین عنوان فیزیکی در ماه ژوئن شد

شرکت اکتیویژن بتازگی اعلام نمود که عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در ماه ژوئن لقب پرفروش‌ترین بازی فیزیکی را بخود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت اکتیویژن آقای اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) در ارائه گزارشی به شرکت Business Wire اعلام کرد، عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy با وجود عرضه در دو روز انتهایی ماه ژوئن موفق شد تا لقب پرفروش‌ترین بازی فیزیکی ماه را در سراسر جهان بخود اختصاص دهد. آقای هیرشبرگ اذعان کرد:

استقبال بینظیر طرفداران از عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بقدری بوده است که سبب شد تا این بازی با وجود اینکه تنها در دو روز پایانی ماه عرضه شد، اما بتواند پرفروش‌ترین بازی فیزیکی ماه ژوئن در سراسر جهان لقب گیرد. ما با مشاهده چنین استقبالی هیجان‌زده شدیم، و اینطور که پیداست افراد بسیاری به مانند ما عاشق Crash هستند. به منظور قدردانی از طرفداران، بسیار خرسندیم که اعلام کنیم مرحله Stormy Ascent، همان مرحله‌ای که در زمان انتشار عنوان اصلی Crash Bandicoot آماده نشده بود را در دسترس عموم قرار دهیم. این مرحله در ماه اول عرضه بصورت رایگان قابل دریافت خواهد بود. از هم‌اکنون منتظر هستیم تا رکوردهای طرفداران در این مرحله را مشاهده کنیم.

در ادامه رونمایی از این موفقیت، اعلام شد که مرحله Stormy Ascent، همان مرحله‌ای که در عنوان اصلی Crash Bandicoot کامل نشده بود، هم‌اکنون برای عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy منتشر شده است. در گذشته این مرحله برای عرضه در نسخه اصلی Crash Bandicoot برنامه‌ریزی شده بود، اما متاسفانه تا زمان انتشار بازی آماده نشد. هم‌اکنون این مرحله توسط تیم اکتیویژن در استودیوی Vicarious Visions کامل و آماده شده است. این مرحله تا تاریخ ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) بصورت رایگان در دسترس خواهد بود، و گفته شده که قرار است بهترین بازیکنان Crash Bandicoot نیز به چالش کشیده شوند.

آقای شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida) مدیرعامل بخش سرگرمی‌های شرکت سونی نیز در این‌ باره اظهار داشتند:

مشاهده اینکه طرفداران Crash Bandicoot پس از گذشت سالیان دراز بالاخره می‌توانند مرحله Stormy Ascent را تجربه کنند، بسیار هیجان‌انگیز است. شرکت اکتیویژن با ساخت نسخه ریمستر عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy کار بزرگی را انجام داده است، و طرفداران از تجربه این مرحله جدید که تاکنون هیچگاه عرضه نشده، لذت خواهند برد. بی‌صبرانه منتظر مشاهده جدول رتبه‌بندی بازیکنان در بازی هستم، چون قرار است سرسخت‌ترین بازیکنان Crash Bandicoot نیز به چالش کشیده شوند.

عنوان Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) منتشر شده و هم‌اکنون تنها برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

عنوان Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) منتشر شده و هم‌اکنون تنها برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

منبع متن: gamefa