Ghost Recon: Wildlands تا به اینجا پرفروش‌ترین بازی سال بوده‌است و یوبیسافت قصد دارد برای ادامه روند موفق این بازی، بخش بازیکن در برابر بازیکن آنلاین را به آن اضافه کند بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای از آن خوششان نمی‌آید. منتقدان نیز تعریف چندانی از این عنوان نکرده‌اند اما باید قبول کرد که تا به اینجا […]

حالت PvP در پاییز به Ghost Recon: Wildlands اضافه می‌شود

Ghost Recon: Wildlands تا به اینجا پرفروش‌ترین بازی سال بوده‌است و یوبیسافت قصد دارد برای ادامه روند موفق این بازی، بخش بازیکن در برابر بازیکن آنلاین را به آن اضافه کند

بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای از آن خوششان نمی‌آید. منتقدان نیز تعریف چندانی از این عنوان نکرده‌اند اما باید قبول کرد که تا به اینجا Ghost Recon: Wildlands، بازی‌ای که در ماه مارچ توسط یوبیسافت عرضه شد، موفق ترین بازی سال بوده. به نظر می‌رسد که مقاومت در برابر بازی GTA مانند چند‌نفره برای طرفداران و بازیکنان، سخت باشد.

یوبیسافت تصمیم گرفته که برای افزایش اعتبار این بازی، به مانند بازی‌های سری Call of Duty، بخش آنلاین PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) را، که مدت‌ها توسط بازیکنان درخواست شده بود، به بازی اضافه کند. این بخش که در پاییز عرضه می‌شود Ghost War نام دارد. طراح اصلی بازی، لوسیان ایستراته در این خصوص گفت:

هدف اصلی ما در بخش Ghost War این است که بتوانیم پیرامون عناصر اصلی بازی، تجربه چندنفره‌ای را رقم بزنیم که بر روی گیم‌پلی تیمی و تاکتیکی متمرکز است.

نسخه بتا این بخش به زودی عرضه خواهد شد و بازیکنان می‌توانند آن را بر روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی تجربه کنند.

 

 

 

 

منبع متن: gamefa