اکشن‌فیگور جدید کریتوس تلفیقی از حس پدرانه و همچنین خشم همیشگی او را القا می‌کند، با در دست گرفتن تبر وی نیز حس جنگجویان نورس در شما دمیده خواهد شد. طی مراسم San Diego Comic-Con شرکت نکا (Neca) با همکاری استودیوی سانتا مونیکا از دو محصول مرتبط با عنوان در دست ساخت سونی یعنی God of War رونمایی […]

Neca از اکشن‌فیگور جدید شخصیت کریتوس پرده‌برداری نمود

اکشن‌فیگور جدید کریتوس تلفیقی از حس پدرانه و همچنین خشم همیشگی او را القا می‌کند، با در دست گرفتن تبر وی نیز حس جنگجویان نورس در شما دمیده خواهد شد.

طی مراسم San Diego Comic-Con شرکت نکا (Neca) با همکاری استودیوی سانتا مونیکا از دو محصول مرتبط با عنوان در دست ساخت سونی یعنی God of War رونمایی کردند. اولین محصول اکشن‌فیگور شخصیت کریتوس است. این اکشن‌فیگور ۷ اینچ (حدودا ۱۸ سانتیمتر) ارتفاع، و بیش از ۳۰ مفصل دارد. در طراحی آن جزئیات بسیاری بکار رفته که در تصاویر نیز قابل مشاهده می‌باشند. این اکشن‌فیگور چهره پدری را به تصویر کشیده که در گذشته قهرمانی خشمگین بوده است.

محصول بعدی تبر کریتوس است، که در نسخه جدید بازی قرار است ابزار اصلی وی در نبردها باشد. طول این تبر ۳۶ اینچ (حدودا ۹۱ سانتیمتر) است، و استفاده از آن کاملا بی‌خطر است. متاسفانه تصویر منتشر شده از تبر تنها سایه‌ای از آن را نشان می‌دهد، اما کارگردان بازی آقای کوری بارلوگ (Cory Barlog) برای نشان دادن محصول نهایی، تصویری از نمونه اولیه این تبر را در صفحه توئیتر خود قرار داده است:

ابزار موردنیاز برای پشت سر گذاشتن روز سوم آزمایشات. از میزان پیشروی در ساخت بازی بسیار هیجان‌زده‌ هستم، ولی همچنان راه دازی تا پایان داریم. ????

— Cory Barlog (@corybarlog) July 20, 2017

در حقیقت، آنطور که از متن توئیتر آقای بارلوگ برمی‌آید، بنظر می‌رسد که عنوان God of War هم‌اکنون درحال گذراندن مراحل آزمایشی می‌باشد. بارلوگ اظهار نمود که از میزان پیشرفت در بازی بسیار هیجان‌زده است، اما همچنان تا زمان عرضه بازی (اوایل سال ۲۰۱۸) راه درازی باقی مانده.

همانطور که در بالا ذکر شد عنوان God of War در اوایل سال ۲۰۱۸ و بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر انتشار یافته از اکشن‌فیگور جدید شخصیت کریتوس را مشاهده فرمائید:

منبع متن: gamefa