اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) دو تصویر جدید از عنوان انحصاری پلی‌استیشن ۴ با نام Spider-Man منتشر کرده است که در آن صحنه‌هایی از مبارزان سخت و نفس‌گیر این بازی را به تصویر می‌کشد. با انتشار این تصاویر جدید اینسومنیاک گیمز قصد داشته است که تصاویری از حساس‌ترین مبارزات این بازی که در همان ابتدای آن […]

تصاویر جدید Spider-Man درگیری در قطار و یک مبارزه نفس‌گیر دیگر را به نمایش می‌گذارد

اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) دو تصویر جدید از عنوان انحصاری پلی‌استیشن ۴ با نام Spider-Man منتشر کرده است که در آن صحنه‌هایی از مبارزان سخت و نفس‌گیر این بازی را به تصویر می‌کشد.

با انتشار این تصاویر جدید اینسومنیاک گیمز قصد داشته است که تصاویری از حساس‌ترین مبارزات این بازی که در همان ابتدای آن هم جریان خواهند داشت، برای طرفداران منتشر کند تا بازی‌بازان با مبارزات بازی و گیم‌پلی آن بیشتر آشنایی پیدا کنند. در تصویر اول، Spider-Man را می‌بینیم که با Mr. Negative در حال مبارزه است. صحنه‌ای آشنا که قبل‌تر مشابه آن را در تریلر معرفی گیم‌پلی بازی، دیده بودیم. نکته قابل توجه این است که این دو در یک قطار مترو در حال مبارزه‌اند که در آن چهره مشوش و پراضطراب مسافران و افراد عادی به زیبایی به تصویر کشیده شده است (صحنه‌ای که مشابه آن را در صحنه‌ای از فیلم Spider-Man 2 دیده بودیم). این تصویر به ما نشان می‌دهد که عکس‌العمل‌ها و رویارویی‌ها در این بازی تا چه حد پویا کار شده‌اند. به طور خلاصه اینسومنیاک با نشان دادن دوباره این تصویر قصد این را داشته که بار دیگر نشان دهد که این بازی چقدر پرجزئیات و عالی کار شده است و با دقت به ریز‌ترین جزئیات آن‌هم به‌سختی می‌شود ایراد و اشکالی به آن وارد کرد.

تصویر دوم درواقع یک تصویر مفهومی است که در آن مبارزه و درگیری با یکی از بزرگ‌ترین تبهکاران این بازی را نشان می‌دهد که از وی جزئیات زیادی در اختیار نداریم. در این تصویر می‌بینیم که Spider-Man با یکی از بزرگ‌ترین دشمنان خود در یک آپارتمان سر به فلک کشیده در حال مبارزه است. آپارتمانی که در حال فرو ریختن است و قهرمان قصه ما با نیرو‌های منحصر به فردی که در اختیار دارد، در تلاش برای شکست دادن وی است. همچنین با نگاه کردن به این تصویر بار دیگر می‌توانید اوج هنر و دقت را در طراحی محیط‌های بازی مشاهده کنید و این مورد که می‌توانید با استفاده از اشیاء و وسایل مختلف در محیط بازی، دشمنان خود را از بین ببرید، یکی از زیباترین و دلنشین‌ترین ویژگی‌هایی است که سازندگان در بازی خود به کار گرفته‌اند. همچنین لازم به ذکر است که اینسومنیاک گیمز، در خصوص این تصویر اعلام داشته که این یکی از صحنه‌هایی است که در اوایل بازی شاهدش خواهیم بود.

Spider-Man هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما چیزی که تا به الان تأیید شده، این است که این بازی در سال ۲۰۱۸ و به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر جدید این بازی را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa