عنوان مستقل Salt and Sanctuary که توسط Ska Studios ساخته شده و به دارک سولز دوبعدی معروف است، بازخوردهای بسیاری خوبی در پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا دریافت کرده و ظاهراً احتمال دارد که به نینتندو سوئیچ راه یابد و دارندگان این کنسول را نیز خوشحال کند. به‌تازگی، سازنده‌ی Salt and Sanctuary یعنی جیمز سیلوا (James […]

احتمال عرضه‌ی Salt and Sanctuary برای نینتندو سوئیچ وجود دارد

عنوان مستقل Salt and Sanctuary که توسط Ska Studios ساخته شده و به دارک سولز دوبعدی معروف است، بازخوردهای بسیاری خوبی در پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا دریافت کرده و ظاهراً احتمال دارد که به نینتندو سوئیچ راه یابد و دارندگان این کنسول را نیز خوشحال کند.

به‌تازگی، سازنده‌ی Salt and Sanctuary یعنی جیمز سیلوا (James Silva)، در جواب به سوال یکی از طرفداران در توئیتر راجع به انتشار نسخه‌ی نینتندو سوئیچ این عنوان چنین گفته است:

ممنون! بله، انتشار بازی برروی نینتندو سوئیچ را بررسی می‌کنیم.

همان‌طور که می‌دانید، Salt and Sanctuary الهاماتی از سری Dark Souls گرفته است، اما با این حال، چالش‌ها و سختی‌های مختلف خود را دارد که باعث تمایزش از این عنوان الهام‌بخش می‌شود. همچنین عناصری از سری Castelvania نیز در Salt and Sanctuary قابل مشاهده است که تجربه‌ی آن را هرچه بیشتر لذت‌بخش می‌کند.

Salt and Sanctuary مانند Dark Souls شامل نبردهای سخت و طولانی با باس‌ها می‌شود؛ ولی این بار در محیطی دوبعدی که نیازمند استراتژی متفاوتی است. به‌طور کلی، این بازی دارای تقریباً ۶۰۰ کلاس، زره و سلاح است و از یک بخش Co-op دو نفره نیز بهره می‌برد.

Salt and Sanctuary هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا در دسترس قرار دارد و با توجه به صحبت‌های سازنده‌اش، می‌توان امیدوار بود که برای نینتندو سوئیچ نیز عرضه گردد.

منبع متن: gamefa