طبق گفته‌ی سازنده‌ی SUPERHOT یعنی آندره دومینوفسکی (Andrzej Dominowski) از SUPERHOT Team، این عنوان شانس عرضه برای کنسول نینتندو سوئیچ را دارد، اما با مشکلاتی نیز روبه‌روست. اخیراً آندره دومینوفسکی در ردیت راجع به احتمال انتشار SUPERHOT برای سوئیچ گفته است: این موضوع در حال بررسی است. ما مشکلاتی برای اجرای این بازی برروی پلی‌استیشن وی‌آر […]

ارائه‌ و اجرای SUPERHOT برروی نینتندو سوئیچ بسیار دشوار است

طبق گفته‌ی سازنده‌ی SUPERHOT یعنی آندره دومینوفسکی (Andrzej Dominowski) از SUPERHOT Team، این عنوان شانس عرضه برای کنسول نینتندو سوئیچ را دارد، اما با مشکلاتی نیز روبه‌روست.

اخیراً آندره دومینوفسکی در ردیت راجع به احتمال انتشار SUPERHOT برای سوئیچ گفته است:

این موضوع در حال بررسی است. ما مشکلاتی برای اجرای این بازی برروی پلی‌استیشن وی‌آر داشتیم و اجرا روی نینتندو سوئیچ نیز بسیار سخت خواهد بود.

عنوان SUPERHOT ابتدا در سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد و برروی هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی ویو در دسترس قرار داشت، اما مدتی قبل به پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن وی‌آر نیز راه یافت و تجربه‌ای سرگرم کننده را برای مشتریان سونی به ارمغان آورد. در نهایت، بسیار خوشحال‌کننده و جالب خواهد بود که از SUPERHOT در یک کنسول دستی لذت ببریم و برروی نینتندو سوئیچ مشاهده‌اش کنیم!

منبع متن: gamefa