حالت PvP بزودی به عنوان Ghost Recon Wildlands افزوده می‌شود.

در اکثر قریب به اتفاق انجمن‌های گیمری از بازی Ghost Recon Wildlands به بدی یاد می‌شود و بسیاری از منتقدان هم آن را تصدیق کرده‌اند. با این وجود موفق‌ترین عنوان امسال تا به امروز عنوان Ghost Recon Wildlands بوده است. ان عنوان در ماه مارس امسال (اسفند 1395) توسط Ubisoft منتشر شد و تا به الان پر فروش‌ترین عنوان سال نیز بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، یوبیسافت امروز اعلام کرد که با افزودن بخشی جدید به بازی، آن را جذاب‌تر از پیش خواهد کرد. این حالت که مشابه با حالت چندنفره بازی Call Of Duty است، Pvp نام دارد. در این حالت چهار بازیکن از یک تیم به مبارزه با یک تیم چهار نفره دیگر می‌پردازند. این بخش زمستان امسال به بازی اضافه خواهد شد و نام این نیز Ghost War خواهد بود.

لوسیان ایسترت (Lucian Istrate) سرپرست بخش طراحی بازی در این باره گفت: " هدف ما از طراحی Ghost War، اضافه کردن عناصر اصلی بازی به بخش نفره در قالب یک کار تیمی و افزودن عناصر تاکتیکال و جهان‌باز به این بخش بود."

تست بتا این بخش از بازی بزودی در همین تابستان ممکن خواهد شد به همین دلیل بهتر است منتظر اخبار بعدی از این عنوان باشید. در ادامه تریلری از این بخش را برای شما آماده کرده‌ایم:

 

دانلود SDدانلود HD

نظر شما درباره بخش PvP چیست؟

منبع متن: pardisgame