استارفایر (Starfire) که سومین شخصیت Fighter Pack 1 محسوب می‌شود، در ماه آینده یعنی آگوست به عنوان Injustice 2 راه پیدا می‌کند. استارفایر در Injustice 2 توسط کاری والگرن (Kari Wahlgren) صداگذاری شده است. والگرن همچنین صداپیشگی این شخصیت در انیمیشن‌های  Justice League vs. Teen Titans و Teen Titans: The Judas Contract را بر عهده داشته است. Fighter Pack […]

شخصیت استارفایر در ماه آینده به Injustice 2 راه می‌یابد

استارفایر (Starfire) که سومین شخصیت Fighter Pack 1 محسوب می‌شود، در ماه آینده یعنی آگوست به عنوان Injustice 2 راه پیدا می‌کند.

استارفایر در Injustice 2 توسط کاری والگرن (Kari Wahlgren) صداگذاری شده است. والگرن همچنین صداپیشگی این شخصیت در انیمیشن‌های  Justice League vs. Teen Titans و Teen Titans: The Judas Contract را بر عهده داشته است.

Fighter Pack 1 عنوان Injustice 2 شامل سه شخصیت رد هود (Red Hood)، ساب-زیرو (Sub-Zero) و استارفایر می‌شود و اگر نسخه‌های دیلاکس و آلتیمیت این بازی را خریداری کنید، به این بسته نیز دست می‌یابید. در غیر این صورت، باید Fighter Pack 1 را به‌صورت جداگانه و با قیمت ۲۰ دلار خریداری نمایید.

ندر ریلم (NetherRealm)، سازنده‌ی Injustice 2، اعلام کرده است که در مجموع نه شخصیت جدید را به این عنوان اضافه می‌کند. تاکنون، سه شخصیت در قالب Fighter Pack 1 معرفی شده‌اند و شش تای دیگر از آن‌ها باقی مانده‌اند. با توجه به جزئیاتی که توسط ایکس‌باکس استور لو رفت، بلک مانتا (Black Manta) شخصیت بعدی بازی خواهد بود. با این حال، باید منتظر تایید رسمی سازندگان باشیم.

Injustice 2 هم‌اکنون برروی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و گوشی‌های اندروید و آی‌اواس در دسترس قرار دارد و احتمالاً نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن در آینده روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع متن: gamefa