به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، ساعاتی پیش صفحه رسمی Game Of Thrones San Diego Comic Con که توسط شبکه HBO اداره می‌شود، تریلر جدیدی از فصل در حال پخش منتشر کرد.

 

دانلود SD - دانلود HD

اخطار: بخشی از مطلب زیر حاوی اسپویل می‌باشد

این ویدیو یک دقیقه‌ای سعی دارد تا دلایل اصلی رویدادهای ممکن را بازشماری کند. سرسی لنیستر با گفتن عبارت "دختر پادشاه دیوانه" سعی دارد تا او را به عنوان یک تهدید قلمداد کند. در همین هنگام جان اسنو به این می‌اندیشد که یاری دنریس (و اژدهایانش) می‌تواند به او در جنگ پیش‌رو با وایت واکرها کمکی اساسی باشد.

همچنین در این ویدیو شاهد ملاقات دنریس با میلاساندرا هستیم که ظاهرا توانسته است خودش را به DragonStone برساند. پس آن شاهد دیدن چند سکانس متفاوت هستیم که در نهایت به گقتگوی لیتل فینگر با سانسا ختم می‌شود. فینگر به سانسا می‌گوید: "تمام اتفاقاتی که ممکن بود روی دهد، به یکباره در حال رویدادن است."

کمی قبل‌تر نیز تریلری از قسمت دوم فصل هفتم منتشر شد که می‌توانید آن را در اینجا ببینید. شبکه HBO اطلاعات بسیار اندکی از فصل جاری منتشر کرده است و تنها به عنوان قسمت‌ها و بخش‌های به‌هم‌پیوسته از قسمت دو و سه اشاره کرده است. لازم است بدانید که این فصل تنها هفت قسمت خواهد داشت. مطمئنا داستان این فصل سریع‌تر از همیشه پیش خواهد رفت.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame