تابستان فرا رسید و امیدهای جامعه بازی‌سازان ایران به همت سخت‌کوشان این صنعت جانی تازه گرفت. در این شماره از بازینامه سعی کرده‌ایم حجم بیشتر مطالب را به همایش TGC و بازخوردهای آن برای جامعه بازی ایران اختصاص دهیم. هرساله همایش‌های متفاوتی در باب بازی و بازی‌سازی در ایران برگزار می‌شود؛ اما این یکی سکوی […]

شماره شانزدهم مجله بازینامه منتشر شد

تابستان فرا رسید و امیدهای جامعه بازی‌سازان ایران به همت سخت‌کوشان این صنعت جانی تازه گرفت. در این شماره از بازینامه سعی کرده‌ایم حجم بیشتر مطالب را به همایش TGC و بازخوردهای آن برای جامعه بازی ایران اختصاص دهیم. هرساله همایش‌های متفاوتی در باب بازی و بازی‌سازی در ایران برگزار می‌شود؛ اما این یکی سکوی پرتابی بود به سوی بهتر شدن و دیده شدن و بزرگ شدن این صنعت مظلوم و دوست‌داشتنی در کشورمان «ایران».


در این شماره سعی کرده‌ایم در رابطه با صنعت بازی‌سازی ایران با اهالی فن گفتگویی داشته باشیم و نظر این افراد را در مورد وضعیت و پیشرفت بازی‌های داخلی و بازخورد همایش TGC داشته باشیم؛ از همین‌رو گزارشی مفصل در مورد نمایشگاه تی‌جی‌سی که در آن علاوه بر بررسی خود نمایشگاه، شاهد معرفی کاندیداها و مصاحبه هستیم. پرونده ویژه این شماره هم به صنعت بازی‌سازی ایران اختصاص پیدا کرده و در آن سعی شده تمامی زوایا بررسی شوند. مطالب آموزشی، بازی‌های ایرانی و مستقلیزم به قوت خود باقی هستند و در این شماره با معرفی و بررسی بازی‌هایی همچون «پسرخوانده» دست پر حاضر شده‌ایم. مشتاقانه منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادهای شما همراهان همیشگی هستیم.
امید است که این راه ادامه داشته باشد و همه ما که عضوی از خانواده صنعت بازی ایران هستیم دست به دست هم دهیم تا تلاش دوستانمان نتیجه دهد.

دانلود مجله نسخه PC
کیفیت عالی: https://goo.gl/f4G56v
کیفیت خوب: https://goo.gl/y5PMyA
کیفیت متوسط: https://goo.gl/a8qoXs

 

نسخه بهینه شده موبایل و تبلت

کیفیت عالی: https://goo.gl/yYdcMY
کیفیت خوب: https://goo.gl/jCLyt3
کیفیت متوسط: https://goo.gl/yyYPwM

بازینامه را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@Bazinameh

telegram.me/Bazinameh
instagram.com/Bazinameh
facebook.com/Bazinameh
twitter.com/bazinameh
Bazinameh.org

منبع متن: gamefa