به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، سایت GamesIndustry.biz اخیرا مصاحبه‌ای با استروس زلنیک، مدیر عامل Take-Two، داشته که در رابطه با مسائل مختلفی صحبت کرده‌اند. 

زلنیک می‌گوید آن‌ها انتظار ندارند که Red Dead Redemption 2 از نظر فروش به اندازه GTA V موفق باشد و توضیحاتی در این رابطه داد:

"از نظر من، دلیل فروش 80 میلیون واحدی GTA V و اینکه بخش آنلاین آن رکورد دیگری را بعد از 3 و نیم سال از انتشار خود به ثبت رسانده، این است که به تنهایی در این نسل ایستادگی می‌کند. طی تمام نسل‌های گذشته، عناوین دیگری هم وجود داشتند که از نظر کیفیت به GTA نزدیک بوده‌اند اما این‌بار چنین نیست. اگر بیش از 17 سال سن داشته باشید و از کنسول نسل هشتم استفاده می‌کنید، یک GTA V دارید. در غیر این‌صورت نمی‌توانستیم 80 میلیون واحد را به فروشگاه‌ها ارسال کنیم. بازی دیگری می‌تواند به چنین چیزی دست یابد؟ بعید به‌نظر می‌رسد. آیا ما امید بسیار بالایی برای Red Dead داریم؟ بله اما نه در حد GTA."

حرف‌های او کاملا عاقلانه به‌نظر می‌رسد. GTA V تاکنون 80 میلیون واحد به فروشگاه‌ها ارسال کرده و چنین چیزی واقعا یک مورد عادی است. منطقی نیست که انتظار داشته باشیم عنوان دیگری، حتی به بزرگی Red Dead Redemption 2 به این رقم دست یابد.

انتظار Take-Two از فروش Red Dead Redemption 2 + در دست ساخت بودن چند بازی AAA

اما به گزارش WCCFTECH، در بخش دیگری از مصاحبه‌، زلنیک رسما تایید کرد که Take-Two با توسعه دهندگان مستقل برای ساخت عناوین AAA همکاری می‌کند:

"ما چندین بازی داریم که گروه مایکل ورث با همکاری توسعه دهنده‌های مستقل در حال ساخت‌شان هستند که به عنوان محصولات AAA در نظر گرفته شده‌اند. ما در این رابطه سکوت کرده‌ایم زیرا حرف زیادی راجع به آن برای گفتن وجود ندارد. آن‌ها فعلا در دست توسعه هستند و در زمانی مناسب به بازار عرضه می‌شوند."

جالب است بدانید زلنیک در جولای سال 2016 نیز راجع به این "برنامه مستقل" با GamesIndustry صحبت کرده بود. در آن زمان، وی گفت این برنامه به مدت یک سال در حال اجرا است. 

منبع متن: pardisgame