اگر فکر می‌کنید عنوان The Witcher 3: Wild Hunt چالشِ کافی را برای شما ندارد، می‌توانید آن را به یک عنوان در سبک بقا نیز تبدیل کنید!

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، در ماد جدیدی که به تازگی سر زبان‌ها افتاده است، قابلیت اضافه کردن عناصر بقا به The Witcher 3 وجود دارد. این ماد شخصیت Geralt را وادار می‌کند که به غیر از مسئولیت‌های سنگین خود در ماموریت‌های بازی، به غذا خوردن، آشامیدن و خستگی نیز اهمیت بدهد.

این ماد که Primal Needs نام دارد، با اضافه کردن نشانه‌هایی بر روی صفحه‌ی نمایش، میزان گرسنگی، تشنگی و خستگی را برای شما نمایان می‌کند. این قابلیتِ بقا فقط به رفع کردن این نیازها خلاصه نمی‌شود و عمق بیشتری دارد. برای مثال غذاها در طی چند روز فاسد می‌شوند و با اینکه گرسنگی را برطرف می‌کنند، اما به اندازه‌ی قبل بر روی نوار سلامتی گرالت تاثیری ندارند. همینطور نوار تشنگی زودتر از گرسنگی خالی می‌شود اما برعکس، با نوشیدن زودتر پر می‌شود. علاوه بر این اگر تشنگی Geralt از حدی فراتر برود، دیگر نمی‌تواند هیچ Stamina بیشتری کسب کند. البته عنصر خستگی می‌تواند بسیار کشنده‌تر عمل کند. اگر خستگی Geralt از حدی فراتر برود، مبارزات بازی تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند و قابلیت‌های دویدن، جاخالی دادن و Block کردن غیرفعال خواهند شد. 

تمام این احتیاجات می‌توانند درون بازی فعال یا غیرفعال شوند و این ماد با منویی مخصوص عرضه شده است که اجازه می‌دهد با کم و زیاد کردن مقدارهایی، بهترین تعادل در بقا را برای خود پیدا کنید. شما می‌توانید این ماد را از طریق این لینک دانلود نمایید.

منبع متن: pardisgame