نکته جالب اینجاست که این شرکت اخیراً تصمیم گرفته تا باندل کنسول‌هایی با زمینه فیلم بسازد. چندی پیش بود که باندل سونیک کنسول سری اس نیز معرفی شد. مایکروسافت در اصل باندل فیلم‌ها را روی کنسول ارزان قیمت خود امتحان می‌کند تا اگر هم فروش نکرد، ضرر زیادی نکند.

باندل Dr Strange سری اس

هر کنترلر مخصوص یک کاراکتر از فیلم جدید دکتر استرنج است.

آخرین باندل معرفی شده توسط مایکروسافت، باندل فیلم جدید دکتر استرنج (Doctor Strange: Multiverse of  Madness) است. روی کنسول سری اس تصویر یکی از هیولاهای این فیلم قرار گرفته است. همینطور اینکه ۴ کنترلر جدید نیز معرفی شده که بر اساس همین عنوان ساخته شده‌اند. در اصل هر کنترلر متعلق به یک شخصیت از دنیای دکتر استرنج است. یعنی دکتر استرنج، اسکارلت جادوگر (Scarlet Witch)، وانگ (Wong) و آمریکا چاوز (America Chavez). نکته جالب اینجاست که هر کنترلر دارای ویژگی خاصی بوده که حس هر کاراکتر را به کاربر منتقل خواهد کرد.

اگر شما این توییت را ریتوییت کنید، می‌توانید یک شانس برای برنده شدن این کنسول خاص داشته باشید.

در اصل اینکار یک حرکت تبلیغاتی برای عنوان بعدی دکتر استرنج است. این فیلم در تاریخ ۱۶ اردیبهشت (۶ می) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مایکروسافت نیز با اینکار طرفداران دکتر استرنج را به سمت کنسول سری اس خود جذب خواهد کرد. اینکه این باندل به صورت جداگانه در دسترس خواهد بود یا نه هنوز مشخص نیست. البته امکان اینکه کنترلرها به صورت جداگانه به فروش برسند، بسیار است. در حال حاضر نیز ما شاهد انواع بسیار زیادی از کنترلر ایکس باکس در بازار هستیم.

منبع: Gameinformer.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته مایکروسافت از مدل دکتر استرنج کنسول ایکس‌باکس سری اس رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala