به تازگی تاریخ انتشار بازی Sine Mora EX به صورت رسمی، اعلام شده است. همان طور که اطلاع دارید، در سال ۲۰۱۲ بازی Sine Mora ، به ساخته کمپانی THQ Nordic، برای پلتفرم‌های Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation Vita, و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست نظر طرفداران و منتقدان را به خود جلب کند. […]

تاریخ انتشار بازی Sine Mora EX اعلام شد

به تازگی تاریخ انتشار بازی Sine Mora EX به صورت رسمی، اعلام شده است.

همان طور که اطلاع دارید، در سال ۲۰۱۲ بازی Sine Mora ، به ساخته کمپانی THQ Nordic، برای پلتفرم‌های Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation Vita, و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست نظر طرفداران و منتقدان را به خود جلب کند.

اما طبق گفته سازندگان، این بازی از یک نسخه دیگر با نام Sine Mora EX یا همان نسخه Extended ، پشتیبانی می‌کند که ویژگی‌های بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد.

تاریخ انتشار بازی Sine Mora EX، تا به امروز مشخص نبود که بالاخره، استدیو سازنده تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرد.

به طور کلی، این نسخه از بازی برای اولین بار برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر خواهد شد. از مزایای این نسخه جدید از بازی، می‌توان به صداگذاری بازی با زبان انگلیسی، اضافه شدن بخش دو نفره آفلاین، اضافه شدن گزینه ابعاد ۱۶:۹ برای صفحه نمایش، سه عدد حالت جدید برای بخش Versus و بیشتر شدن لول تجربه بازیکنان، اشاره کرد.

سازندگان این بازی، انتشار Sine Mora EX را برای نینتدو سوییچ تایید کرده بودند اما هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده است. بازی Sine Mora EX، در تاریخ ۸ آگست، مصادف با ۱۷ مرداد ماه جاری، برای ایکس باکس وان، رایانه‌شخصی و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa