به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از AOTF، شرکت Bandai Namco در کامیک‌کان 2017 اعلام کرد که عنوان Gundam Versus قبل از عرضه در آمریکای شمالی در ماه سپتامبر، در تابستان سال جاری بتا آزاد دریافت خواهد کرد. اطلاعات دیگری از سوی Bandai Namco منتشر نشد، اما با توجه به نزدیکی به تاریخ انتشار این بازی، انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری دردسترس عموم قرار بگیرد. این خبر در آمریکای شمالی اطلاع رسانی شد، ولی احتمال عرضه بتا آزاد این عنوان در دیگر نقاط جهان مانند اروپا نیز وجود دارد.

به‌علاوه، Bandai Namco اعلام کرد افرادی که عنوان Gundam Versus را برای کنسول PS4 پیش خرید کنند، محتویات انحصاری به آن‌ها تعلق می‌گیرد. شخصیت‌هایی مثل ASW-G-08 Gundam Barbatos Lupus و GN-005 Gundam Virtue برای کسانی که بازی را پیش خرید کنند دردسترس خواهد بود. شایان به ذکر است که این نسخه تنها با پیش خرید دردسترس خواهد بود و بعدا به صورت جدا برای خرید قرار نمی‌گیرد.

بازی Gundam Versus آخرین نسخه از این سری مبارزه‌ای است که سال‌های زیادی در صنعت گیمینگ حضور دارد. در دیگر اخبار این عنوان خوانده بودیم که Gundam Versus در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ژاپن قرار دارد. در این عنوان می‌توانید به صورت تیم‌های دو به دو یا سه به سه به مبارزه و رقابت بپردازید. عنوان Gundam Versus در تاریخ 7 مهر سال جاری در اروپا و آمریکای شمالی عرضه می‌گردد.

منبع متن: pardisgame