گفتنی است که در سال ۲۰۱۸ رمدی اعلام کرد که مذاکراتی برای ساخت یک سریال تلویزیونی لایو اکشن بر اساس الن ویک انجام شده است. البته این استودیو در گذشته نیز از تمایل خود برای آوردن این شخصیت به تلویزیون صحبت کرده بود. در بازی الن ویک، برنامه‌های تلویزیونی تخیلی و متنوعی وجود دارند که به عنوان نکات مهم داستانی عمل می‌کنند. از طرفی تصاویر تلویزیونی در سراسر بازی در حال پخش هستند و ساخت سریالی بر اساس این سری اصلا کار بیهوده‌ای نیست.

یکی از بزرگترین آرزوهای استودیوی رمدی (Remedy) برای مجموعه‌ی الن ویک این بوده که سریال تلویزیونی آن ساخته شود. حال این استودیو به تازگی اعلام کرده که شبکه‌ی معروف AMC ساخت این سریال را برعهده گرفته است.

ما از مدت‌ها پیش ایده‌ی ساخت سریالی تلویزیونی بر اساس مجموعه‌ی الن ویک را در ذهن داشتیم. شبکه‌ی AMC به عنوان خانه‌ای فوق‌العاده برای سریال‌هایی درخشان، حق ساخت سریالی بر اساس الن ویک را خریده است و ما در روند ساخت این اثر همکاری خواهیم کرد.

alan wake 2

از طرفی AMC شبکه‌ای است که آثار موفقی مانند Breaking Bad و The Walking Dead را پخش کرده است. با توجه به اینکه این شبکه با اقتباس‌هایی تلویزیونی از کمیک‌های مختلف مانند کمیک مردگان متحرک، به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده، برای ساخت اثری با اقتباس از یک بازی ویدیویی کاملا انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد، به خصوص اگر رمدی نیز در این پروژه همکاری کند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی از این سریال نظیر نام کارگردان و بازیگران آن در دسترس نیست.

با این حال این تمام آن چیزی نبود که سم لیک به آن اشاره کرده بود. او افزود که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی الن ویک به طور رسمی در پاییز امسال برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. البته این خبر غافلگیرکننده نبود زیرا چند ماهی است که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی این بازی اکشن و ماجراجویی رمدی روی کنسول دستی نینتندو وجود دارد.

همانطور که به خوبی از آن مطلع هستید، این تنها اقتباس سینمایی یا تلویزیونی در حال ساخت از بازی‌‌های ویدیویی نیست. در حدود یک سال گذشته، ما در مورد تعدادی از پروژه‌های مختلف شنیده‌ایم که از بین آن‌ها می‌توان به سریال آخرالزمانی لست آو آس اثر شبکه‌ی HBO، سریالی بر اساس بازی American McGee’s Alice و اقتباس سینمایی و تلویزیونی بازی جدید استودیوی هیزلایت یعنی It Takes Two اشاره کرد.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سریالی بر اساس بازی الن ویک در دست ساخت است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala