شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) این هفته و در جریان رویداد کامیک‌کان ۲۰۱۷ سن دیگو رسماً اعلام کرد که برای بازی Gundam Versus در فصل تابستان سال جاری نسخه آزمایشی (بتا) عمومی منتشر خواهد شد و در دسترس بازیکنان مناطق آمریکای شمالی قرار خواهد گرفت. متاسفانه شرکت یاد شده جزئیات بیشتری در این باره به […]

بتامی عمومی بازی Gundam Versus در تابستان سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) این هفته و در جریان رویداد کامیک‌کان ۲۰۱۷ سن دیگو رسماً اعلام کرد که برای بازی Gundam Versus در فصل تابستان سال جاری نسخه آزمایشی (بتا) عمومی منتشر خواهد شد و در دسترس بازیکنان مناطق آمریکای شمالی قرار خواهد گرفت. متاسفانه شرکت یاد شده جزئیات بیشتری در این باره به انتشار نرساند، اما با در نظر گرفتن نزدیکی به زمان اعلام شده، می‌توان انتظار داشت که تا مدتی دیگر شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این رابطه خواهیم بود.

اگرچه این اطلاعیه با توجه به محل اطلاع‌رسانی آن به آمریکای شمالی اختصاص یافته است اما می‌توان انتظار داشت که نسخه آزمایشی عنوان Gundam Versus برای بازیکنان دیگر مناطق نظیر اروپا نیز عرضه شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

علاوه بر این، شرکت باندای نامکو جایزه کسانی پیش‌خرید نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی Gundam Versus را نیز مشخص و اعلام کرد. علاقه‌مندانی که اقدام به پیش‌خرید نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی مورد بحث کنند به شخصیت‌های ASW-G-08 Gundam Barbatos Lupus، GN-005 Gundam Virtue و BN-876 Beta Hot Scramble Gundam (که تصویرشان در پائین این پاراگراف آمده است) نیز به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. لازم به ذکر است که شخصیت‌های یاد شده تنها به عنوان پاداش پیش‌خرید بازی BN-876 Beta Hot Scramble Gundam در دسترس قرار خواهند گرفت و باندای نامکو تصمیمی به فروش جداگانه آن‌ها ندارد. پرواضح است که این جایزه چه در صورت پیش‌خرید نسخه فیزیکی و چه نسخه دیجیتالی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی BN-876 Beta Hot Scramble Gundam جدیدترین نسخه از سری مبارزه‌ای و با قدمت Mobile Suit Gundam است که تا مدتی دیگر روانه بازار خواهد شد. این بازی در صدر جداول فروش بازی‌ها در کشور ژاپن قرار دارد. این نسخه از این سری این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا به صورت ۲ به ۲ یا ۳ به ۳ به مبارزه با یکدیگر بپردازند.

بازی Gundam Versus در تاریخ جمعه ۷ مهر ماه (۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی) وارد بازار آمریکای شمالی و اروپا خواهد شد.

منبع متن: gamefa