هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه نینتندو سوییچ ریمستر الن ویک منتشر نشده ولی قرار است پاییز امسال عرضه شود. با اینحال به زودی اطلاعات بیشتری از این ریمستر و گیم‌پلی منتشر خواهد شد. نکته مهم اینجاست که نسخه سوییچ استریم نمی‌شود. بلکه روی سخت افزار خود دستگاه اجرا شده و به همین دلیل مشاهده تغییرات بازی الن ویک جالب خواهد بود.

بازی الن ویک در سال ۲۰۱۰ تنها برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد. این بازی توسط سم لیک (Sam Lake) نوشته شده و داستان جالبی هم دارد. طریقه ارائه داستان به صورت قسمتی بوده حالت سریال گونه دارد. با اینحال با اضافه شدن عناصر اکشن اصلاً بازی خسته کننده نبوده و مشابه عناوین سبک داستانی نیست.

alan wake نینتندو سوییچ

ریمستر این بازی نسبت به نسخه اصلی بهبود زیادی از لحاظ گرافیکی داشته، حال باید دید که چگونه کنسول نینتندو سوییچ از پس اجرای آن بر می‌آید.

شما در این بازی الن ویک را کنترل خواهید کرد. یک نویسنده مشهور که حدود ۲ سال است نمی‌تواند محتوای خاصی تولید کند. او و همسرش تصمیم می‌گیرند تا به یک سفر کوتاه بروند. در میانه راه الن تصادف کرده و مدتی بعد از خواب برمی‌خیزد. پس از آن همسر خود را پیدا نکرده و در تلاش است تا او را بیابد. شما باید تلاش کنید تا در کنار اکشن و یافتن همسر او، نگذارید الن دیوانه شود. چیزی که باعث می‌شود عنوان الن ویک بسیار خاص باشد.

عرضه بازی الن ویک روی کنسول نینتندو سوییچ بسیار جالب است. به این دلیل که نشان می‌دهد این کنسول کوچک توانایی‌های بسیاری دارد. از طرفی شرکت سازنده نیز توانایی بهینه کردن یک عنوان تا حدی که روی سخت افزار یک کنسول همراه از ۵ سال پیش بتواند اجرا شود را دارد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازسازی بازی الن ویک برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala