آقای فیل اسپنسر در مورد شروع زمان پیش‌خرید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و همچنین حضور عنوان Crackdown 3 در نمایشگاه Gamescom امسال سخن گفت. براساس گفته‌های اخیر آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)؛ ایکس‌باکس وان ایکس کنسول ارتقاع یافته ایکس‌باکس وان اصلی، بزودی جهت پیش‌خرید در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. آقای اسپنسر طی پستی در صفحه توئیتر […]

فیل‌اسپنسر: پیش‌خرید ایکس‌باکس‌وان‌ایکس بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت | Crackdown 3 نیز در نمایشگاه Gamescom حضور خواهد داشت

آقای فیل اسپنسر در مورد شروع زمان پیش‌خرید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و همچنین حضور عنوان Crackdown 3 در نمایشگاه Gamescom امسال سخن گفت.

براساس گفته‌های اخیر آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)؛ ایکس‌باکس وان ایکس کنسول ارتقاع یافته ایکس‌باکس وان اصلی، بزودی جهت پیش‌خرید در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. آقای اسپنسر طی پستی در صفحه توئیتر خود به سوالات برخی از کاربران در مورد زمان شروع پیش‌خرید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، پاسخ دادند. زمانی که از ایشان سوال شد، چه زمانی این امکان فراهم خواد شد، مدیر بخش ایکس‌باکس پاسخ دادند که تائیدیه‌ها انجام شده‌اند، و بزودی تاریخ شروع پیش‌خرید بعلاوه اطلاعات موردنیاز را اعلام خواهیم نمود.

برنامه‌ریزی‌ها از قبل انجام شده‌اند. تمامی تائیدیه‌ها/ مجوزها گرفته شده و بزودی در مورد شروع زمان پیش‌خرید و اطلاعات تکمیلی صحبت خواهیم کرد.

آقای اسپنسر در مورد عنوان Crackdown 3 نیز صحبت نمود. ایشان طی چندین پست در صفحه توئیتر خود تائید کردند که عنوان اکشن ماجراجویی و جهان‌باز استودیوی Reagent Games در ماه آینده و طی نمایشگاه Gamescom نمایش جذابی خواهد داشت.

عنوان Crackdown 3 در نمایشگاه Gamescom حضور خواهد داشت و قرار است اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم. بلی، پخش زنده مراسم کامیک کان سن دیگو را مشاهده کردم. مطمئن خواهیم شد که نمایشی جذاب را برایتان آماده کنیم.

طی چندین پست در صفحه توئیتر آقای اسپنسر از ویژگی‌های منحصر بفرد عنوان Crackdown 3 صحبت شد:

غیرمنصفانه است تا افرادی را قضاوت کنیم که نمی‌توانند برای همیشه نسخه دموی بازی را تجربه کنند. اما کسانی که تاکنون عنوان Crackdown را تجربه کرده باشند، می‌دانند که دکمه LT چه غوغایی به‌ پا می‌کند.

— Phil Spencer (@XboxP3) July 24, 2017

دقیقا. عنوان Crackdown گیم‌پلی‌ای منحصر بفرد دارد، اگر شما تا به‌حال آن را تجربه نکرده‌اید، برایتان سخت خواهد بود که فقط یک اسلحه را انتخاب و پیشروی کنید.

— Phil Spencer (@XboxP3) July 24, 2017

عنوان Crackdown 3 قرار است در اواخر سال جاری (همزمان با انتشار ایکس‌باکس وان ایکس) برای کنسول ایکس‌باکس وان و همچنین ویندوز ۱۰ منتشر شود. این عنوان برروی ایکس‌باکس وان ایکس از رزولوشن HDR، ۴K و تنظیمات گرافیکی پیشرفته‌ای پشتیبانی خواهد نمود. در ادامه می‌توانید اطلاعاتی از داستان بازی را مشاهده کنید:

بدون هیچ مقدمه‌ای، دشمنی جدید حمله می‌کند. اکثر مناطق شهری توسط سلاحی که تاکنون شبیه آن مشاهده نشده، مورد هدف قرار گرفته و به هرج و مرج و تاریکی کشیده می‌شوند. سپس Agency متوجه سرنخی مهم می‌شود – و آن‌ها تا زمان برقراری عدالت، یافتن و از پا درآوردن اشخاصی که پشت این ماجرا هستند، متوقف نخواهند شد. و در این راه از انجام هرکاری دریغ نخواهند کرد.

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس قرار است در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) عرضه شود. نمایشگاه Gamescom نیز از تاریخ ۲۲ الی ۲۶ آگوست (۳۱ مرداد الی ۴ شهریور) در شهر کلنِ آلمان بگزار خواهد شد. 

منبع متن: gamefa