در حال حاضر هیچ موتور انیمیشن سازی جدیدی مثل آنریل انجین ۵ وجود ندارد. به همین دلیل است که اعلام شده عناوینی مثل دنباله ویچر قرار است با این موتور ساخته شوند. یکی از امکانات مهم آنریل انجین ۵ رندر محیط‌های مختلف با جزئیات بسیار زیادی است. چیزی که باعث خواهد شد که بازی‌ها سنگین ولی بسیار با کیفیت شوند.

نکته جالب اینجاست که شرکت اپیک (Epic)، سازنده موتور آنریل انجین ۵، دسترسی آن را به همگان رایگان کرده است. به همین دلیل امکان استفاده از آن برای تمام بازی‌سازان وجود دارد. از طرفی بازی اسکایریم قابلیت مادپذیری بسیار زیادی دارد. به همین دلیل امکان دارد که یکی از طراحان ماد تصمیم بگیرد، با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ اسکایریم را بازسازی کند.

آنریل انجین 5 اسکایریم

بازی اسکایریم در زمان عرضه به شدت زیبا بود. با اینحال امکان دارد که گیمرهای جدید دیگر از این سطح گرافیکی لذت نبرند.

در ویدئوی منتشر شده، یکی از صحنه‌های بازی اسکایریم به نام ریوروود (Riverwood) نشان داده شده است. نکته اینجاست که این بخش به صورت همزمان (Real Time) رندر نشده ولی با اینحال به شدت کیفیت بالایی دارد. در اصل این ویدئوی جدید نشان می‌دهد که بازی اسکایریم با استفاده از آنریل انجین ۵ بسیار زیباتر خواهد شد.

حال با توجه به این موضوع، اگر عنوان بعدی مجموعه الدر اسکرولز (Elder Scrolls) با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ ساخته شود، بسیار زیبا خواهد شد. این موتور واقعاً عناوین را زیباتر نشان داده و پیشرفت زیادی نسبت به شماره قبلی داشته است. اینکه بازسازی اسکایریم ساخته خواهد شد یا نه هنوز معلوم نیست. با اینحال به دلیل اینکه بتسدا از تمام پتانسیل این بازی استفاده کرده، احتمال ساخت آن کم است.

حال امیدواریم که الدر اسکرولز بعدی با استفاده از این موتور ساخته شده و بتواند توجه گیمرها را به سری الدر اسکرولز دوباره جلب کند.

منبع: Gamerant.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ببینید؛ اگر اسکایریم به عنوان یک بازی مدرن بازسازی می‌شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala