آلن فالک، مدیر عامل نیکان، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بازی جدید استودیوی اسپایدرز یعنی GreedFall 2 را به همه معرفی کنیم. بسیاری از طرفداران در سراسر جهان به شدت منتظر این دنباله بودند و ما خوشحالیم که اثری را منتشر می‌کنیم که طرفداران قطعا عاشق آن خواهند شد. همچنین امیدواریم که برای بازیکنان جدید و همه‌ی طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی، داستان‌های عالی، اکشن و فانتزی، جذاب باشد.

جهان روسو، بنیانگذار و کارگردان اسپایدرز، اضافه کرد:

در حالی که ما روی بازی Steelrising کار می‌کردیم، عشق ما به جهان بازی گریدفال هرگز کم نشد و بنابراین ما از بازگشت به آن هیجان‌زده هستیم. در این فصل جدید، بازیکنان قاره‌ی کهن را با محیط‌های بزرگ‌تر و متنوع‌تر آن کشف خواهند کرد. آن‌ها با همراهان و گروه‌های جدید ملاقات خواهند کرد و امیدوارم ماجراهایی فراموش‌نشدنی را تجربه کنند.

گریدفال 2

در ادامه‌ی فرمول موفقیت‌آمیز بازی اول، GreedFall II: The Dying World یک بازی در سبک نقش‌آفرینی است که روی داستان و انتخاب‌های بازیکن تمرکز دارد، اما گیم‌پلی آن در قالب مبارزات تاکتیکی دچار تغییراتی شده است. داستان سه سال قبل از اتفاقات بازی اول و ماجراهای شخصیت دساردت (قهرمان بازی نخست) شروع می‌شود. این بار شما در نقش یک بومی جزیره‌ی Teer Fradee قرار خواهید گرفت که به زور از جزیره‌ی خود جدا شده و به قاره‌ی Gacane برده می‌شود؛ جایی که محل مهاجران است.

در این دنیای قدیمی که توسط جنگ ویران شده و توسط طاعون مالیکور و نقشه‌های سیاسی جناح‌های مختلف عذاب می‌کشد، باید آزادی و کنترل سرنوشت خود را دوباره بدست آورید. با استفاده از دیپلماسی، حیله‌گری یا مبارزه و همچنین کمک از متحدانی که ایجاد خواهید کرد، این به شما بستگی دارد که به جاه‌طلبی‌های شخصیت خود در چه زمانی پایان دهید. به طور کلی در بازی علاوه‌بر گشت و گذار در محیط‌های مختلف و متنوعی که نسبت به بازی اول بیشتر شده‌اند، می‌توانید با جناح‌ها در مکان‌های مختلف صحبت کنید و از نقشه‌های آن‌ها آگاه شوید. از طرفی می‌توانید با کمک کردن به افرادی خاص، آن‌ها را دوست، دشمن یا حتی عاشق خود کنید.در نهایت در نبرد‌های بازی نیز می‌توانید کنترل آن‌ها را به شیوه‌ی خود بدست بگیرید.

بازی GreedFall II: The Dying World در سال ۲۰۲۴ میلادی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. ظاهرا استودیوی سازنده از کنسول خاصی نام نبرده است. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته دنباله‌ی بازی GreedFall معرفی شد؛ تریلر آن را تماشا کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala