تابستان فرا رسید و امیدهای جامعه بازی‌سازان ایران به همت سخت‌کوشان این صنعت جانی تازه گرفت. در این شماره از بازینامه سعی کرده‌ایم حجم بیشتر مطالب را به همایش TGC و بازخوردهای آن برای جامعه بازی ایران اختصاص دهیم. هرساله همایش‌های متفاوتی در باب بازی و بازی‌سازی در ایران برگزار می‌شود؛ اما این یکی سکوی پرتابی بود به سوی بهتر شدن و دیده شدن و بزرگ شدن این صنعت مظلوم و دوست‌داشتنی در کشورمان «ایران».

در این شماره سعی کرده‌ایم در رابطه با صنعت بازی‌سازی ایران با اهالی فن گفتگویی داشته باشیم و نظر این افراد را در مورد وضعیت و پیشرفت بازی‌های داخلی و بازخورد همایش TGC داشته باشیم؛ از همین‌رو گزارشی مفصل در مورد نمایشگاه تی‌جی‌سی که در آن علاوه بر بررسی خود نمایشگاه، شاهد معرفی کاندیداها و مصاحبه هستیم. پرونده ویژه این شماره هم به صنعت بازی‌سازی ایران اختصاص پیدا کرده و در آن سعی شده تمامی زوایا بررسی شوند. مطالب آموزشی، بازی‌های ایرانی و مستقلیزم به قوت خود باقی هستند و در این شماره با معرفی و بررسی بازی‌هایی همچون «پسرخوانده» دست پر حاضر شده‌ایم. مشتاقانه منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادهای شما همراهان همیشگی هستیم.

امید است که این راه ادامه داشته باشد و همه ما که عضوی از خانواده صنعت بازی ایران هستیم دست به دست هم دهیم تا تلاش دوستانمان نتیجه دهد.

دانلود مجله نسخه PC

کیفیت عالی

کیفیت خوب

کیفیت متوسط

نسخه بهینه شده موبایل و تبلت

کیفیت عالی

کیفیت خوب

کیفیت متوسط

بازینامه را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

@Bazinameh

Telegram

Instagram

Bazinameh.org

منبع متن: pardisgame