لیست شدن بازی The Sims 4 برای ایکس باکس وان که توسط وب‌سایت Trueachievements مشاهده شد، نشان می‌دهد این عنوان در ماه نوامبر سال جاری برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت منتشر خواهد شد. می‌توانید توضیحات بازی در صفحه فروشگاهی که این عنوان را برای ایکس باکس وان لیست کرده را در زیر مشاهده نمایید: از […]

The Sims 4 برای کنسول ایکس باکس وان لیست شد

لیست شدن بازی The Sims 4 برای ایکس باکس وان که توسط وب‌سایت Trueachievements مشاهده شد، نشان می‌دهد این عنوان در ماه نوامبر سال جاری برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت منتشر خواهد شد.

می‌توانید توضیحات بازی در صفحه فروشگاهی که این عنوان را برای ایکس باکس وان لیست کرده را در زیر مشاهده نمایید:

از قدرت ساختن و کنترل افراد در دنیایی بی‌قانون لذت ببرید. خلاقیت خود را بروز دهید، ظاهر و احساسات سیمز خود را شخصی سازی کنید. با سیستم جدید ساخت‌ و ساز برای آن‌ها خانه بسازید و شغل رویایی آن‌ها را انتخاب کنید. در محیط بازی جست و جو کنید و با سیمز‌های دیگر ملاقات کنید.

شرکت EA هنوز واکنشی به این خبر نداده است. اما بنابر گفته‌ی Windows Central لیست شدن این بازی انتشار آن بر روی ایکس باکس وان را تایید می‌کند. براساس صفحه فروشگاه که این عنوان را برای ایکس باکس وان لیست کرده است، در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ باید شاهد انتشار آن باشیم.  خریداران نسخه‌ی Deluxe Party Edition نیز می‌توانند سه روز زودتر و در تاریخ ۱۴ نوامبر به بازی دسترسی پیدا کنند. مزایا پیش خرید بازی بسته‌ی الحاقی the Perfect Patio Stuff می‌باشد که شامل وسایل تزئینی و لوازم خانه‌ است. The Sims 4 ابتدا در ۲ سپتامبر ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد.

منبع متن: gamefa