در اکثر اوقات، زمان انتشار بازی آخرین چیزی است که در صنعت بازی از آن خبردار می‌شویم ولی در مورد فیلم اوضاع دقیقا برعکس است. همانطور که احتمالا از تیتر خبر متوجه شده‌اید تاریخ اکران قسمت بعدی سری فیلم پرطرفدار جمیزباند اعلام شده است که به طرز غم‌انگیزی از زمان حال بسیار دور است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، این فیلم که در حال حاضر با نام James Bond 25 شناخته می‌شود به بیست‌و‌پنجمین قسمت از سری فیلم جیمزباند اشاره دارد. این فیلم در تاریخ 8 نوامبر 2019 برابر با 17 ابان 1398 در آمریکا اکران خواهد شد. بنابر سنت همیشگی فیلم‌های جیمزباند، این فیلم زودتر از تاریخ اعلام شده برای آمریکا، در کشور انگلستان اکران خواهد شد.

فارغ از زمان اعلام شده برای اکران عمومی فیلم، تقریبا هیچ چیزی از فیلم نمیدانیم و اساسی‌ترین سوال هم این است که چه کسی نقش جیمزباند را بر عهده خواهد داشت؟ حضور دنیل کریگ در این فیلم نه اثبات شده و نه تکذیب ولی عدم حضور او در فیلم با گفته‎های قبلی وی (علاقه به بازی در فیلم‌های بعدی جیمزباند) در تضاد است. برخی گزارش‌ها حاکی از این است که دنیل کریگ به همراه ستاره موسیقی فیلم اسکای‌فال، ادل (Adele) در فیلم حضور خواهند داشت. کریگ در زمان اکران این فیلم 51 سال سن خواهد داشت که همچنان فاصله زیادی تا مسن‌ترین بازیگر نقش جیمزباند است. جالب است بدانید ‌مسن‌ترین بازیگری که نقش جیمزباند را بر عهده داشته است، راجر مور بوده که در زمان اکران فیلم جیمزباند با نام A View To A Kill 58 سال سن داشته است.

اخرین فیلم جیمز باند در سال 2015 با عنوان Spectre اکران شده بود. کارگردانی این فیلم بر عهده سم مندز (Sam Mendes) بود که دومین کارگردانی وی از سری فیلم‌های جیمزباند بود. وی قبلا عدم‌علاقه خود را در مورد احتمال ساخت قسمت بعدی جیمزباند اعلام کرده بود. Spectre از خیلی جهات اوج درخشش دنیل کریگ بود. از بهم‌پیوستن داستان گرفته تا برگرداندن عناصر کلاسیک این سری به فیلم. منظورمان از عناصر قدیمی حضور گروه Spectre و حضور شخصیت villain Ernst Stavro Blofeld (به هنرپیشگی Christoph Waltz) در فیلم بود که هر دو در قسمت‌های ابتدایی این سری فیلم بوده‌اند.

نویسندگی این فیلم برعهده Neal Purvis و Robert Wade خواهد بود که نویسندگی بهترین فیلم‌های این سری (کازینو رویال،اسکای‌فال) و همچنین بدترین فیلم این سری (روزی دیگر بمیر) را در گذشته نیز برعهده داشته‌اند.

منبع متن: pardisgame