تصاویر جدید عنوان Uncharted: The Lost Legacy منطقه سرسبز Western Ghats را به نمایش می‌گذارند. رزولوشن این تصاویر ۴K است، و از روی نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو بازی تهیه شده‌اند. امروز رویدادی جهت پیش‌نمایش عنوان Uncharted: The Lost Legacy برگزار شد، پس از اتمام این رویداد وب‌سایت DualShockers تعداد ۸ تصویر از این پیش‌نمایش را با طرفداران به اشتراگ […]

تصاویر ۴K زیبایی از عنوان Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد | از منطقه‌ای وسیع نیز رونمایی شد

تصاویر جدید عنوان Uncharted: The Lost Legacy منطقه سرسبز Western Ghats را به نمایش می‌گذارند. رزولوشن این تصاویر ۴K است، و از روی نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو بازی تهیه شده‌اند.

امروز رویدادی جهت پیش‌نمایش عنوان Uncharted: The Lost Legacy برگزار شد، پس از اتمام این رویداد وب‌سایت DualShockers تعداد ۸ تصویر از این پیش‌نمایش را با طرفداران به اشتراگ گذاشت. تصاویر انتشار یافته از روی نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو بازی تهیه شده‌اند و همگی دارای رزولوشن ۴K هستند.

مکانی که در تصاویر قابل مشاهده است، Western Ghats نام دارد (نام منطقه‌ای واقعی در هندوستان)، و بسیار شبیه به منطقه ماداگاسکار در Uncharted 4: A Thief’s End است. به همین ترتیب، در بازی امکان استفاده از جیپ و تمام مواردی که در نسخه اصلی بازی وجود داشتند را دارا خواهید بود. براساس گفته‌های آقای شان اسکایگ (Shaun Escayg) کارگردان بازی، از آنجایی که منطقه Western Ghats نسبت به ماداگاسکار “بطور قابل توجهی بزرگ‌تر” است، بنابراین در آن چیزهای بیشتری نسبت به نسخه اصلی بازی مشاهده خواهید نمود. در واقع Western Ghats بزرگ‌ترین منطقه‌‌ای است که تاکنون در سری Uncharted طراحی شده است. مشاهده چنین مناظری در بازی واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود.

هفته گذشته ساخت عنوان Uncharted: The Lost Legacy به پایان رسید. این عنوان قرار است در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

در پایان نیز می‌توانید تصاویر انتشار یافته از بازی را مشاهده نمائید:

منبع متن: gamefa