تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) در وب‌سایت رسمی‌اش لاین‌آپ خود برای نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ را مشخص کرده است. تی‌اچ‌کیو نوردیک تایید کرده است که در گیمزکام ۲۰۱۷، دو بازی جدید را معرفی می‌کند؛ یکی از آن‌ها، یک آی‌پی جدید به حساب می‌آید و دیگری، نسخه‌ی جدیدی از یک سری “معروف، مرموز و ترسناک” است. به جز این […]

تی‌اچ‌کیو نوردیک دو بازی جدید را در گیمزکام ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد

تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) در وب‌سایت رسمی‌اش لاین‌آپ خود برای نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ را مشخص کرده است.

تی‌اچ‌کیو نوردیک تایید کرده است که در گیمزکام ۲۰۱۷، دو بازی جدید را معرفی می‌کند؛ یکی از آن‌ها، یک آی‌پی جدید به حساب می‌آید و دیگری، نسخه‌ی جدیدی از یک سری “معروف، مرموز و ترسناک” است. به جز این دو بازی، این شرکت شش عنوان دیگر را طی گیمزکام که در کلن آلمان برگزار می‌شود، به نمایش می‌گذارد.

تی‌اچ‌کیو گفته است که آی‌پی جدیدش، یک بازی جهان-باز و نقش‌آفرینی است که در جهانی منحصر به فرد و پسا آخرالزمانی واقع شده و افسانه‌ای راجع به کنگ فو را روایت می‌کند.

علاوه بر این‌ها، طبق گفته‌ی تی‌اچ‌کیو نوردیک، بازی محبوب Darksiders 3 در گیمزکام ۲۰۱۷ نمایشی نخواهد داشت، اما با این حال، عناوین زیر در این نمایشگاه حضور دارند:

  • ELEX
  • Battle Chasers: Nightwar
  • SpellForce 3
  • Aquanox: Deep Descent
  • Wreckest
  • The Guild 3

در گیمزکام ۲۰۱۷، نسخه‌ای نسبتاً کامل از ELEX قابل بازی خواهد بود و Battle Chasers: Nightwar برای اولین بار بروی نینتندو سوئیچ در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین محتویات جدیدی از Wreckest، ویدئوی گیم‌پلی و سورپرایزی برای The Guild 3 نمایش داده خواهد شد و بالاخره شاهد بخش تک‌نفره‌ی SplellForce 3 و Aquanox: Deep Descent در این رویداد خواهیم بود.

در آخر، لازم به ذکر است که گیمزکام ۲۰۱۷ از ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) تا ۲۶ آگوست (۴ شهریور) برگزار خواهد شد.

منبع متن: gamefa