یکی از بزرگترین نقاط ضعف بازی Destiny، داستان آن بود. موردی که استودیوی بانجی (Bungie)، توسعه‌دهنده این سری، وعده داده است که در قسمت دوم آن بسیار بهبود خواهد یافت. از زمانی که بانجی از بازی Destiny 2 رونمایی به عمل آورد و حتی قبل‌تر از آن، اعلام کرد بود که بر روی داستان این […]

صداپیشه Destiny 2: داستان این بازی همانند داستان‌های شکسپیر خواهد بود

یکی از بزرگترین نقاط ضعف بازی Destiny، داستان آن بود. موردی که استودیوی بانجی (Bungie)، توسعه‌دهنده این سری، وعده داده است که در قسمت دوم آن بسیار بهبود خواهد یافت. از زمانی که بانجی از بازی Destiny 2 رونمایی به عمل آورد و حتی قبل‌تر از آن، اعلام کرد بود که بر روی داستان این بازی بسیار تمرکز خواهد داشت تا این بخش از این عنوان بسیار زیبا ظاهر گردد.

از آنجایی که نسخه آزمایشی (بتا) این بازی در حال حاضر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، توانسته‌ایم تا گوشه‌ای از ویژگی‌های داستانی Destiny 2 را شاهد باشیم. این نسخه آزمایشی یکی از ماموریت‌های داستانی بازی مورد بحث را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. در این بخش، شرور جدیدی برای این بازی با نام Ghaul معرفی شده است که به تخریب خانه‌های نگهبانان (Guardians) پرداخته است و روایتی انسانی را پدید آورده است.

بی‌شک، داستان این نسخه آزمایشی گوشه‌ای از داستان نهایی بازی Destiny 2 خواهد بود و در ادامه شاهد شخصیت‌های بیشتری خواهیم بود. شخصیت سرهنگ زاوالا (Commander Zavala) با صداپیشگی لنس ردیک (Lance Reddick) نیز در این عنوان حضور خواهد داشت. ردیک در حاشیه پنل مربوط به بازی Destiny 2 در جریان رویداد کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۷ داستان بازی Destiny 2 را همانند داستان‌های شکسپیر خواند و وعده داد که داستان این بازی مشابه داستان عنوان Far Cry 3 خواهد بود که در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد. به نظر می‌رسد که داستان بازی Destiny 2 بسیار پیچیده‌تر از چیزی باشد که انتظار داریم.

بدیهی است که نباید گفته‌های ردیک در رابطه با داستان بازی مورد بحث را قطعی دانست؛ چراکه وی در این پروژه حضور دارد و باید به تبلیغ برای آن بپردازد. اما می‌توان امیدوار بود که گفته‌های وی رنگ و بوی حقیقت به خود بگیرند.

بازی مورد انتظار Destiny 2 در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر ۲۰۱۷) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. حدود دو ماه پس از آن و در تاریخ سه‌شنبه ۲ آبان ماه (۲۴ اکتبر) نیز شاهد انتشار آن برای رایانه‌های شخصی خواهیم بود.

منبع متن: gamefa