سازنده و ناشر Killing Floor 2 یعنی تریپ‌وایر اینترکتیو (Tripwire Interactive)، رسماً از عرضه‌ی این عنوان برروی ایکس‌باکس وان به همراه محتویاتی انحصاری خبر داده است. نسخه‌ی ایکس‌باکس وان Killing Floor 2 دارای محتویات نسخه‌های قبلی یعنی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ است، اما از محتویاتی اختصاصی هم بهره می‌برد. در این نسخه، یک سلاح […]

Killing Floor 2 با محتویاتی اختصاصی به ایکس‌باکس وان می‌آید

سازنده و ناشر Killing Floor 2 یعنی تریپ‌وایر اینترکتیو (Tripwire Interactive)، رسماً از عرضه‌ی این عنوان برروی ایکس‌باکس وان به همراه محتویاتی انحصاری خبر داده است.

نسخه‌ی ایکس‌باکس وان Killing Floor 2 دارای محتویات نسخه‌های قبلی یعنی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ است، اما از محتویاتی اختصاصی هم بهره می‌برد. در این نسخه، یک سلاح مخصوص به نام Freezethrower در اختیارتان قرار می‌گیرد که با آن، می‌توانید نیتروژن مایع را به دشمنان خود بپاشید و منجمدشان کنید. این امکان نیز وجود دارد که سلاح Freezethrower را با هشت پوسته‌ی مختلف شخصی‌سازی کنید و ظاهری متفاوت به آن ببخشید. علاوه بر این‌ها، این نسخه حاوی Wasteland Armor Uniform است و از سرویس پخش زنده‌ی مایکروسافت با نام میکسر (Mixer) پشتیبانی می‌کند.

تریپ‌وایر تایید کرده است که Killing Floor 2 هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان ایکس نیز در دست ساخت قرار دارد و شامل رزولوشن ۴K، بافت‌های باکیفیت و جزئیات دید از راه دورِ افزایش یافته می‌شود.

نسخه‌ی ایکس‌باکس وان Killing Floor 2 در ۲۹ آگوست (۷ شهریور) و نسخه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس آن در ۷ نوامبر (۱۶ آبان) با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار عرضه می‌گردند. اکنون تصویری از محتویات اختصاصی این بازی برای کنسول‌های مایکروسافت را مشاهده می‌کنید:

منبع متن: gamefa