Yakuza Studio که در ژاپن با نام Ryu Ga Gotoku Studio شناخته می‌شود، قرار است ماه آینده طی مراسمی در تاریخ ۲۶ آگوست، از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به وقت توکیو (مصادف با شنبه ۴ شهریور ماه، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ به وقت تهران)، از عناوین جدید خود رونمایی کند. این مراسم در سالن […]

Yakuza Studio ماه آینده از عناوین جدید خود رونمایی خواهد کرد

Yakuza Studio که در ژاپن با نام Ryu Ga Gotoku Studio شناخته می‌شود، قرار است ماه آینده طی مراسمی در تاریخ ۲۶ آگوست، از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به وقت توکیو (مصادف با شنبه ۴ شهریور ماه، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ به وقت تهران)، از عناوین جدید خود رونمایی کند. این مراسم در سالن UDX منطقه آکیهابارا، برگزار خواهد شد.

شرکت سگا قرار است قرعه‌کشی برپا داشته و به صورت تصادفی به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان، بلیط رایگان حضور در این مراسم را اهدا کند. علاقمندان می‌توانند با دنبال کردن حساب کاربری Ryu Ga Gotoku در سایت توییتر، و Retweet کردن این پیام، در قرعه‌کشی ذکر شده وارد شوند.

در حالی که قرار است در این مراسم شاهد رونمایی از جدیدترین عناوین Yakuza Studio باشیم، هنوز رسما مشخص نشده که نسخه جدید از سری یاکوزا نیز جزیی از این معرفی‌ها خواهد بود یا خیر. البته، شایان ذکر است که رییس این استدیو آقای توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، در جدیدترین قسمت از برنامه زنده Sega Nama، اعلام کرده که این مراسم برای معرفی چندین عنوان جدید بوده، «از جمله عنوانی که (هواداران) انتظار دارند معرفی شود». این مراسم قرار است بر روی آینده این استدیو تمرکز داشته باشد.

منبع متن: gamefa