نینجا تئوری (Ninja Theory)، سازنده‌ و ناشر Hellblade: Senua’s Sacrifice، از Photo Mode این عنوان رونمایی کرده و جزئیات آن را منتشر نموده است. نینجا تئوری بیان داشته است که با Photo Mode بازی Hellblade، می‌توانید از شخصیت Senua هنگام مبارزه یا حرکت تصاویری تهیه کنید یا تصاویری از مناظر زیبای سرزمین‌های این عنوان را به […]

Photo Mode عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice معرفی شد

نینجا تئوری (Ninja Theory)، سازنده‌ و ناشر Hellblade: Senua’s Sacrifice، از Photo Mode این عنوان رونمایی کرده و جزئیات آن را منتشر نموده است.

نینجا تئوری بیان داشته است که با Photo Mode بازی Hellblade، می‌توانید از شخصیت Senua هنگام مبارزه یا حرکت تصاویری تهیه کنید یا تصاویری از مناظر زیبای سرزمین‌های این عنوان را به ثبت برسانید. این بخش از فیلترها و ابزار مختلف بهره می‌برد که اجازه می‌دهد جلوه‌ای زیباتر به تصاویر خود ببخشید. با این امکانات، می‌توانید دوربین را در سطح افق بچرخانید، فاصله کانونی تصاویرتان را تغییر دهید، آن‌ها را رنگ‌آمیزی نمایید و همچنین تغییرات بسیار دیگری را نیز اعمال کنید. علاوه بر این‌ها، باید بگوییم که استفاده از Photo Mode بسیار آسان بوده و تنها کافی است که آن را در منوی اصلی بازی فعال نمایید و سپس، هنگام بازی تنها با فشردن یک دکمه تصاویرتان را تهیه کنید.

Hellblade: Senua’s Sacrifice قرار است که مانند بقیه‌ی آثار نینجا تئوری، طراحی گرافیکی ویژه، مبارزات چالش‌برانگیز با سبک نینجا و داستانی قوی را برایتان به ارمغان بیاورد. داستان این عنوان در اساطیر اسکاندیناوی و سلتی روایت می‌شود و سفر دختری با نام Senua به دنیایی ترسناک و جهنمی را به نمایش می‌گذارد؛ دنیایی که که از بیماری خود Senua و روح و روانش به وجود آمده است!

از جدیدترین اخبار مرتبط با Hellbalde، می‌توان به اعلام سیستم مورد نیاز و تایید عدم استفاده‌ی آن از قفل DRM اشاره کرد. ضمناً تصاویر و تریلر تازه‌ای از آن به انتشار رسیده‌اند که دیدنشان خالی از لطف نیست.

Hellblade: Senua’s Sacrifice در ۸ آگوست مصادف با ۱۷ مرداد برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار آمریکا منتشر می‌گردد. با پیش‌خرید نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این بازی، به یک تم متحرک برروی این کنسول دست می‌یابید. همچنین اگر آن را برای رایانه‌های شخصی پیش‌خرید کنید، کمیکی دیجیتالی با نام Hellblade: Senua’s Song دریافت می‌نمایید. اکنون شما را به تماشای تصاویر جدیدی که توسط Photo Mode گرفته شده‌اند، دعوت می‌کنیم:

منبع متن: gamefa