ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، به تازگی مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیم‌اینداستری داشته و در جریان آن در رابطه با آینده بازی‌های مبتنی بر سرویس نظیر Tom Clancy’s Rainbow Six Siege و بازی در دست ساخت Skull & Bones صحبت کرده است. ایو گیلموت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس چنین اظهار داشت: […]

یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند

ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، به تازگی مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیم‌اینداستری داشته و در جریان آن در رابطه با آینده بازی‌های مبتنی بر سرویس نظیر Tom Clancy’s Rainbow Six Siege و بازی در دست ساخت Skull & Bones صحبت کرده است.

ایو گیلموت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس چنین اظهار داشت:

تنوع خوبی در رابطه با آنچه که مردم خواهان بازی کردن آن هستند، وجود دارد. اینطور نیست که یک بازی مقابل باقی بازی‌ها قرار گیرد. روز به روز بر تعداد افرادی که بازی می‌کنند افزوده می‌شود و این دسته خواهان تجربه‌های مختلف هستند. بنابراین، مطمئناً ما باید افراد را از بازی‌های دیگر به سوی خودمان بکشانیم. اما ممکن است که آن‌ها پس از تجربه پنج ساله یک بازی، بخواهند چیز دیگری را امتحان کنند.

گیلموت در ادامه افزود:

ما فکر می‌کنیم که این دسته از بازی‌ها (بازی‌های مبتنی بر سرویس)، ما را قادر می‌سازند تا تعداد افرادی که به تجربه‌های متفاوت روی می‌آورند را افزایش دهیم. بازار نیز همچنان رشد فزاینده‌ای خواهد داشت: کشورهای بیشتر و افراد بیشتری در هر کشور – چراکه هزینه‌ای که آن‌ها برای تجربه یک ساعته چنین بازی‌هایی پرداخت می‌کنند، کمتر از چیزی است که ما از آن استفاده می‌کنیم. اگر به یک بازی ۱۵ ساعته که ۶۰ دلار قیمت دارد توجه کنید، می‌بینید که هر یک ساعت تجربه بازی، ۴ دلار هزینه دارد. [اما] هم‌اکنون شما می‌توانید بازی‌ها را به مدت ۲۰۰ ساعت یا بیشتر از آن تجربه کنید که همچنان ۶۰ دلار هزینه دارد. این بیشتر شبیه آن است که به ازای یک ساعت بازی کردن، ۲۰ تا ۴۰ سنت هزینه پرداخت کنید. بنابراین اگر شما زمان کافی داشته باشید، خیلی از این بازی‌ها را تجربه خواهید کرد.

اینطور که به نظر می‌رسد، استراتژی شرکت یوبی‌سافت در چند سال آینده تمرکز بر روی بازی‌های مبتنی بر سرویس خواهد شد. این شرکت فرانسوی در حال ساخت بازی Skull & Bones با هدف عرضه در پائیز سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است.

منبع متن: gamefa