به‌تازگی، کپ‌کام اعلام کرده است که چان لی (Chun-Li) و بقیه‌ی شخصیت‌های Marvel vs. Capcom: Infinite را بهبود بخشیده تا شاهد شخصیت‌هایی هرچه کامل‌تر و بهتر باشیم. تهیه‌کننده‌ی Marvel vs. Capcom: Infinite یعنی یوشینوری اونو (Yoshinori Ono)، طی پنلی در کامیک-کان سن دیگو، گفته است که کپ‌کام با توجه به بازخوردهای طرفداران، در حال اعمال بهبود‌هایی […]

کپ‌کام بهبودهایی در چان‌لی و شخصیت‌های دیگر Marvel vs. Capcom: Infinite ایجاد می‌کند

به‌تازگی، کپ‌کام اعلام کرده است که چان لی (Chun-Li) و بقیه‌ی شخصیت‌های Marvel vs. Capcom: Infinite را بهبود بخشیده تا شاهد شخصیت‌هایی هرچه کامل‌تر و بهتر باشیم.

تهیه‌کننده‌ی Marvel vs. Capcom: Infinite یعنی یوشینوری اونو (Yoshinori Ono)، طی پنلی در کامیک-کان سن دیگو، گفته است که کپ‌کام با توجه به بازخوردهای طرفداران، در حال اعمال بهبود‌هایی برروی مدل چان لی و دیگر شخصیت‌های بازی است. وی همچنین به این موضوع اشاره داشته است که هنوز کاری نهایی برای نمایش ندارند ولی با این حال، طرفداران منتظر باشند.

صحبت‌های یوشینوری اونو، جوابی به بازخوردهای منفی طرفداران از زمان معرفی Marvel vs. Capcom: Infinite است که از ظاهر شخصیت‌ها ناراضی بودند؛ به خصوص از چان لی، دانته (Dante) و کریس رد فیلد (Chris Redfield). اما ظاهراً کپ‌کام به این بازخوردها و واکنش‌ها گوش فرا داده و به بهبود مشکلات پرداخته است.

بازی Marvel vs Capcom: Infinite در تاریخ ۱۹ سپتامبر مصادف با ۲۶ شهریور برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌گردد.

بازی Marvel vs Capcom: Infinite در تاریخ ۱۹ سپتامبر مصادف با ۲۶ شهریور برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌گردد.

منبع متن: gamefa