یکی از موارد مهم اعلام شده این است که بازی اورواچ ۲ سیستم لوت‌باکس را نخواهد داشت. با اینحال سیستم بتل‌پس (Battle Pass) در بازی وجود خواهد داشت. به این معنا که تعدادی از محتوا و قهرمان‌های جدید روی آن وجود خواهد داشت. بلیزارد اعلام کرد که بازی اورواچ ۲ برای افزایش دسترسی افراد مختلف به آن رایگان شده است.

همینطور اینکه سیستم کراس پراگرشن (Cross Progression) نیز وجود خواهد داشت. با این سیستم بازیکنان می‌توانند اورواچ را روی هر دستگاهی تجربه کنند و از همان قسمت در دستگاه دیگر، بازی را ادامه دهند. سیستم لوت باکس نیز به دلیل بتل‌پس از بین رفته است. با استفاده از بتل‌پس بازیکنان به طور مستقیم به موارد مورد نظرشان دسترسی خواهند داشت. همینطور اینکه هر ۹ هفته محتوای جدیدی برای این بازی عرضه خواهد شد.

بلیزارد یک نقشه راهبردی نیز از بازی خود به رسانه‌ها نشان داد. در این نقشه راهبردی شما برنامه این شرکت را برای اورواچ ۲ در فصل اول، دوم و اهداف بلند مدت را مشاهده خواهید کرد. اینطور که به نظر می‌رسد ما شاهد یک قهرمان جدید در هر فصل خواهیم بود.

بازی Overwatch 2

در فصل اول سوجورن (Sojourn)، جانکر کویین (Junker Queen) و یک کاراکتر ساپورت (Support) دیگر به بازی اضافه خواهد شد. همینطور اینکه در فصل اول تعدادی از کاراکترهای آشنا حضور خواهند داشت. البته تغییر کرده‌اند. همینطور اینکه تجربه بازی ۵ نفر علیه ۵ نفر شده و تعدادی حالت و نقشه جدید به بازی اضافه شده است.

در فصل ۲ ما شاهد تعدادی قهرمان تانک، نقشه و اسکین‌های جدید خواهیم بود. همینطور اینکه داستان بازی نیز با عرضه بخش بازیکنان علیه سیستم (PvE) پیش خواهد رفت. عرضه بخش داستانی در سال ۲۰۲۳ اتفاق خواهد افتاد. استودیوی سازنده اعلام کرد که اورواچ باید یک عنوان زنده باشد. به همین دلیل استراتژی شرکت برای عرضه قهرمان‌های جدید به طور کامل تغییر کرده است. همینطور اینکه این محتوای جدید به طور دائم به بازی اضافه خواهد شد.

نسخه آزمایشی اورواچ ۲ از ۷ تیر در دسترس خواهد بود. شما از الان می‌توانید در سایت رسمی اورواچ برای این بتا ثبت نام کنید. در این نسخه بتا شما کاراکترها و نقشه‌های جدید را مشاهده خواهید کرد. همینطور اینکه اگر برای شروع دوست دارید از بقیه جلوتر باشید، می‌توانید پک Watchpoint را خریداری کنید.

در این پک بتل پس فصل ۱ به طور کامل وجود دارد. همینطور اینکه تعدادی اسکین به همراه ۲۰۰۰ ارز داخل بازی اورواچ نیز در این بسته وجود دارد. بازی اورواچ ۲ برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در ادامه ویدیوهای معرفی بخش‌های مختلف اورواچ ۲ را برایتان قرار داده‌ایم. ویدیوی نخست به معرفی خود بازی می‌پردازد، ویدیوی دوم به معرفی قابلیت‌های رقابتی بازی و ویدیوی سوم به برنامه‌های فصلی برای آپدیت محتوایی بازی.

منبع: VG247.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اورواچ ۲ استفاده از لوت‌باکس را کنار می‌گذارد؛ هر دو فصل یک قهرمان جدید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala