این احتمالا بدان معناست که مشکلاتی از قبیل استیک دریفت که باعث ناهماهنگی‌هایی در گیم‌پلی می‌شود را راحت‌تر می‌توان حل کرد و نیازی به تعویض بخش‌های مختلفی از دسته نخواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های ذکر شده، دکمه‌هایی اضافی در پشت کنترلر است که در طول سال‌ها با مراجعه‌ی بازیکنان به شرکت‌هایی مانند SCUF Gaming و NACON برای چنین کنترلرهایی، محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. قابلیت توقف تریگرها نیز باعث می‌شود تا حرکات شما بهتر از قبل در بازی اجرا شوند.

به نظر می‌رسد که این کنترلر با نام رمز Hunt در دست توسعه است و شامل چندین ویژگی جالب از جمله آنالوگ‌های قابل تعویض، Trigger Stops و دکمه‌های اضافه در پشت می‌شود. گفتنی است که تصاویری از این کنترلر در دسترس برخی قرار گرفته اما به طور کامل پخش نشده است. با این حال طبق گفته‌ها این دسته ظاهر دوال سنس را تا حد زیادی حفظ می‌کند اما چند تفاوت کلیدی وجود دارد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات، آنالوگ‌های دسته است که به شما این امکان را می‌دهد تا آن‌ها و اجزایشان را کاملا جدا کنید.

دوال سنس

همچنین به نظر می‌رسد که نمونه‌ی اولیه‌ی این دسته از نوعی کاور خاص بهره می‌برد که برای کمک به نگه داشتن کنترلر ساخته شده و قابل تعویض است. از طرفی این کنترلر دارای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری قابل توجهی خواهد بود. از آن جایی که قیمت دوال سنس ۶۹.۹۹ دلار است، می‌توان حدس زد که قیمت کنترلر جدید به طور تخمینی ۱۶۹.۹۹ دلار باشد. همانطور که احتمالا می‌دانید قیمت کنترلر فعلی ایکس‌باکس سری حدودا ۶۰ دلار و نسخه‌ی الایت سری ۲ آن نیز ۱۶۰ دلار است. احتمالا تفاوت دو کنترلر رسمی پلی‌استیشن ۵ نیز در همین حوالی باشد.

فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست اما گفته شده که سونی در پایان ماه جاری میلادی از چندین سخت‌افزار جدید رونمایی خواهد کرد و احتمالا شاهد این کنترلر جدید خواهیم بود. همچنین احتمالا اطلاعات جدیدی از بازی گاد آو وار رگناروک تا پایان این ماه منتشر شود، اما مشخص نیست که همراه با معرفی سخت‌افزارهای جدید خواهد بود یا خیر.

منبع: Try Hard Guides

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته دسته‌ی پرو پلی‌استیشن ۵ احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala