در اصل بازسازی بازی فاینال فانتزی ۷ سال گذشته عرضه شد. این بازی تنها روی فروشگاه اپیک در دسترس بوده و به همین علت کاربران فروشگاه استیم به آن دسترسی نداشتند. نکته مثبت اینجاست که افراد می‌توانند این بازی را در کنسول استیم دک تجربه کنند. این کنسول در حال حاضر قدرتمندترین دستگاه همراه بوده و به همین دلیل به راحتی می‌تواند آن را اجرا کند.

بازی فاینال فانتزی ۷ در سال ۱۹۹۷ ساخته شد. در زمان خود این بازی یکی از بهترین‌ها بوده و جزء مواردی بود که باید توسط یک گیمر تجربه می‌شد. با توجه به اینکه این عنوان بسیار قدیمی است، گیمرهای جدید حاضر به تجربه آن نیستند. حال با ساخت این بازسازی همه افراد می‌توانند آن را تجربه کنند.

در نسخه اینترگرید تعدادی موارد اضافه نیز در بازی وجود دارد. برای مثال شما علاوه به محتوای اصلی فاینال فانتزی ۷ به داستان اضافه نیز دسترسی خواهید داشت. همینطور اینکه در آن تعدادی سلاح و آیتم‌های دیگر نیز وجود دارند.

بازی فاینال فانتزی 7 استیم

در حال حاضر بازار ساخت بازسازی‌های مختلف بسیار داغ است. برخی از عناوین ارزش ساخت یک بازسازی را نداشته و برخی نیز باید بازسازی شوند. فاینال فانتزی ۷ از دسته دوم است. این بازی باید بازسازی می‌شد تا در دسترس افراد بیشتری قرار بگیرد. کاربران کامپیوتر در فروشگاه اپیک می‌توانستند این بازی را خریداری کنند. بحث اصلی اینجاست که کاربران استیم بسیار بیشتر است. همینطور اینکه استیم به نوعی فروشگاه رسمی کامپیوتر برای بازی‌های دیجیتال است.

علاوه بر دسترسی افراد بیشتر به این بازی، فاینال فانتزی ۷ روی کنسول استیم دک نیز در دسترس خواهد بود. استیم دک با وجود اینکه مدت کمی است که عرضه شده، طرفداران بسیاری داشته و به همین علت قطعاً از نسخه استیم این بازی استقبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازی Final Fantasy VII Rebirth معرفی شد؛ بخش دوم بازسازی فاینال فانتزی ۷

سیستم عامل استیم دک باز است. به همین دلیل می‌توان عناوین مختلف را روی آن نصب کرد. نکته اینجاست که اگر یک بازی برای استیم دک بهینه نشده باشد، خوب اجرا نخواهد شد. حال اینطور که به نظر می‌رسد فاینال فانتزی ۷ به طور کامل برای این کنسول بهینه شده است.

تریلر عرضه‌ی نسخه‌ی استیم بازسازی فاینال فانتزی ۷ را در ادامه برایتان قرار داده‌ایم.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازسازی فاینال فانتزی ۷ روی استیم عرضه شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala