بازی کماندوز ۳ در سبک استراتژی و همزمان (Real Time) است. این بازی در ابتدا در سال ۲۰۰۳ برای کامپیوتر عرضه شد. حال این ریمستر به طور کامل این عنوان را به روز کرده است. شما در این بازی باید لشکر خود را در مبارزات واقعی جنگ جهانی دوم هدایت کنید. تمرکز اصلی بازی روی مبارزه است. به همین دلیل باید بسیار هوشمندانه عمل کنید.

در این نسخه ریمستر جلوه‌های سه بعدی بازی به طور کامل بازسازی شده است. همینطور اینکه بحث هوش مصنوعی نیز بهتر شده تا کاربران قدیمی بودن بازی را احساس نکنند. رابط کاربری بازی نیز نسبت به قبل تغییر زیادی کرده است. در ابتدای بازی نیز تعدادی موارد آموزشی قرار داده شده تا بازیکنان با روند آن آشنا شوند.

Commandos 3

یکی از نکات مهم این بازی داستان آن است. به این معنی که تمام مراحل بازی دارای داستان بوده و بر اساس وقایع جنگ جهانی دوم است. همینطور اینکه در نسخه ریمستر بخش آنلاین نیز وجود دارد. با استفاده از آن بازیکنان می‌توانند با یکدیگر رقابت کرده و از آن لذت ببرند.

در این مدت توجه کمی به سبک استراتژی شده است. این با اینحال است که سبک استراتژی در حدود ۲۰ سال گذشته طرفداران بسیاری داشته است. حال با توجه به اینکه عناوین جدید تولید نمی‌شوند، بازسازی عناوین قدیمی نیز جالب است. به دلیل اینکه در آن زمان تعدادی از بازی‌های بسیار خوب در سبک استراتژی بودند.

برخی از عناوین حقیقتاً نیاز به یک بازسازی ندارند. البته کماندوز ۳ جزو این دسته نیست. در سال ۲۰۰۳ تکنولوژی چندان پیشرفته نبود. به همین دلیل این بازی با بازسازی کامل می‌توان یک تجربه خوب را به کاربران ارائه دهد. اینطور که به نظر می‌رسد شرکت سازنده تلاش کرده تا بازی اصالت خود را حفظ کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده و تریلر رونمایی Commandos 3 HD Remaster را ببینید.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته کماندوز ۳ برای کامپیوتر بازسازی و دوباره عرضه می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala