نسخه آزمایشی فاینال فانتزی ۷: اور کرایسیس تا انتهای سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. نسخه موبایل این بازی تنها دارای گرافیک پایین‌تر از عنوان بازسازی شده است. با این حال از بازی فاینال فانتزی ۷ اصلی به شدت بهتر است. همینطور اینکه داستان بازی به طور کامل حفظ شده و حتی محتوای اضافه فاینال فانتزی نیز در این نسخه وجود دارد.

ever crisis

داستان تمام بازی‌های مجموعه،‌ شامل بازی اصلی، کرایسیس کور و دیگر قسمت‌ها، با استایل گرافیکی شبیه به بازی اصلی فاینال فانتزی ۷ در Ever Crisis روایت می‌شود.

بازی موبایل فاینال فانتزی ۷ به طور کامل رایگان است. با اینحال خرید درون برنامه‌ای خواهد داشت. هنوز اطلاعات زیادی از این موضوع عرضه نشده است. امکان دارد که مانند نسخه موبایل بازی فاینال فانتزی ۱۵ شما مجبور شوید ادامه داستان را خریداری کنید. در تریلر بازی بسیار خوب به نظر می‌رسید. مخصوصاً اینکه گرافیک بازی از آنچه انتظار می‌رفت بسیار بیشتر بود.

یکی از نکات جالب تریلر پوشش کاراکترها بود که در عنوان اصلی مشاهده نشده بود. به همین دلیل بازی فاینال فانتزی ۷: اور کرایسیس با بازی فاینال فانتزی ۷ تفاوت زیادی خواهد داشت.

بازی فاینال فانتزی 7: اور کرایسیس

وقتی وارد مبارزات می‌شوید، گرافیک بازی بسیار بالاتر می‌رود و به نسخه‌های کنسولی نزدیک می‌شود.

مجموعه فاینال فانتزی یکی از بزرگترین مجموعه‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی است. تعداد عناوین آن نیز بسیار زیاد بوده و به همین دلیل در زمینه نام گذاری کمی گیج کننده به نظر می‌رسد. شماره ۷ این مجموعه به نوعی شاخصه‌های آن را به تکامل رساند. به همین دلیل بازی فاینال فانتزی ۷ جایگاه خاصی در دنیای گیمینگ دارد.

پلتفرم موبایل نیز در این مدت پیشرفت بسیار زیادی در زمینه سخت افزار داشته است. به همین دلیل توانایی اجرای عناوین مختلف را خواهد داشت. در حال حاضر عناوین زیادی وارد دنیای موبایل شده‌اند. حال باید صبر کرد و دید که فاینال فانتزی ۷ در میان این عناوین چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی موبایل فاینال فانتزی ۷ نمایشی تازه در رویداد اسکوئر انیکس داشت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala