طبق گزارشات اخیر، بازی دیابلو ایمورتال در دو هفته اول عرضه خود بیش از ۲۴ میلیون دلار درآمد داشته است. به این معنا که بسیاری از کاربران برای پیشرفت در این بازی هزینه پرداخت کرده‌اند. هر دو پلتفرم آی‌او‌اس (iOS) و اندروید (Android) نیز تقریباً به یک میزان برای بلیزارد سود آورد بودند. کشور آمریکا مسئول حدود ۴۳ درصد از این میزان درآمد است.

فروش دیابلو ایمورتال

در بازی ایمورتال شاخصه‌های اصلی عناوین دیابلو به طور کامل حفظ شده است.

دیابلو ایمورتال دارای سیستم لوت‌باکس (Loot Box) است. به این معنا که شما باید یک بسته را بخرید تا آیتم مورد نظر را بدست بیاورید. حال امکان دارد در این بسته آیتم مورد نظر شما وجود نداشته باشد. به طور کلی اعتراضات زیادی به سیستم لوت‌باکس وارد است. مخصوصاً اینکه این سیستم باعث ایجاد اعتیاد شده و عادلانه نیست.

بیشتر بخوانید: ارتقای کامل یک شخصیت در دیابلو ایمورتال ۱۰۰ هزار دلار هزینه برمی‌دارد

مجموعه دیابلو طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. حال بلیزارد از این سابقه استفاده کرده تا بازی ایمورتال را عرضه کند. با توجه به دسترسی افراد بیشتر به موبایل چنین کاری کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. نکته اینجاست که وجود سیستم لوت‌باکس به شدت ناامید. کننده است. به دلیل اینکه این سیستم به هیچ عنوان عادلانه نبوده و به همین علت مانع از پیشرفت بازیکنان در عنوان مورد نظر می‌شود.

به طور کلی اعتراضات زیادی به بازی دیابلو ایمورتال وارد شد. جامعه گیمینگ نیز به این سیستم در بازی اعتراض شدیدی کرد. با اینحال همچنان از آن استقبال کرده و حتی از سیستم خرید درون برنامه‌ای نیز استفاده می‌کنند. پس به طور کامل اعتراضات بی هدف می‌شوند. بازی دیابلو ایمورتال در بسیاری از کشورها مثل هلند، منع فروش دارد. دلیل آن هم همین سیستم لوت‌باکس است.

منبع: Gamesindustry.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته دیابلو ایمورتال در دو هفته‌ی نخست بیش از ۲۰ میلیون دلار درآمد داشته است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala