به تازگی سازندگان بازی ورزشی NBA 2K18 دست به انتشار اولین تصاویر از این بازی زده‌اند. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید. یک سال دیگر و یک نسخه‌ی دیگر از عنوان شبیه‌ساز بسکتبال شرکت ۲K با نام NBA 2K18. این بازی در کم‌تر از دو ماه دیگر، روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد و اکنون […]

اولین تصاویر از بازی NBA 2K18 منتشر شد

به تازگی سازندگان بازی ورزشی NBA 2K18 دست به انتشار اولین تصاویر از این بازی زده‌اند. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

یک سال دیگر و یک نسخه‌ی دیگر از عنوان شبیه‌ساز بسکتبال شرکت ۲K با نام NBA 2K18. این بازی در کم‌تر از دو ماه دیگر، روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد و اکنون سازندگان، تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند. با توجه به عکس‌ها می‌توان متوجه شد که نسخه‌ی ۱۸ این بازی، تغییرات چندان بزرگی نسبت به نسخه‌ی ۱۷ نداشته است که به هیچ وجه نمی‌توان از آن، کوچک‌ترین ایرادی گرفت؛ زیرا نکته‌ای که در تمام بازی‌های NBA 2K چند سال اخیر ثابت است، کیفیت فوق‌العاده‌ی آن‌ها و صدرنشینی در ژانر ورزشی و شبیه‌ساز بسکتبال است؛ مقامی که زمانی در دست بازی NBA Live از EA Sport بود، اما به راستی که اکنون این بازی به گرد پای NBA 2K هم نمی‌رسد.

شما می‌توانید، تصاویر منتشر شده از این بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید. در این تصاویر، شاهد حضور ستاره‌های مطرحی چون Paul George، Demar Derozan و Isaiah Thomas هستیم.

  

عنوان NBA 2K 18 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برروی چهار پلتفرم پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به تازگی حاشیه‌هایی درباره‌ی کاور این بازی و Kyrie Irving، بازیکنی که روی کاور بازی NBA 2K18 قرار دارد، به وجود آمده است. برای مشاهده‌ی لیست کامل موسیقی‌های موجود در این بازی، به این لینک مراجعه فرمایید.

منبع متن: gamefa