حال شرکت سازنده اعلام کرده که بازی ولهایم در پاییز امسال روی گیم‌پس کامپیوتر (Game Pass for PC) حضور خواهد داشت. همینطور اینکه در بهار سال ۱۴۰۲ برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ ایکس‌باکس عرضه خواهد شد. زمانی که هر دو نسخه بازی عرضه شده باشند، حالت کراس پلی (Cross Play) نیز وجود خواهد داشت. به این معنا که بازیکنان می‌توانند روی کامپیوتر و ایکس‌باکس با یکدیگر این بازی را تجربه کنند.

valheim ایکس‌باکس

بازی ولهایم چندان سنگین نیست و می‌توان آن را روی کامپیوترهای میان رده هم به راحتی تجربه کرد. البته این بازی چندان بهینه نیست.

ولهایم را می‌توان به صورت تک نفره یا چند نفره بازی کرد. حال اگر شما دوست داشته باشید تا سریع‌تر در بازی پیشرفت کنید، بهتر است این بازی را چند نفره تجربه کنید. از طرفی این عناوین با دوستان بسیار لذت‌بخش‌تر خواهند بود. همینطور اینکه به زودی آپدیت میستلند (Mistland) برای ولهایم عرضه خواهد شد. این به روزرسانی منطقه جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد.

ولهایم در سال ۲۰۲۱ به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) برای کامپیوتر عرضه شد. در این مدت استقبال زیادی از این بازی شده و به طور کلی طرفداران زیادی در دنیا پیدا کرده است. نکته اینجاست که ولهایم در دنیای وایکینگ‌ها جریان دارد. دنیایی که برای گیمرها تا حدی نو بوده و عناوین چندانی در آن وجود ندارند. بازی اساسینز کرید والهالا در دنیای وایکینگ‌ها جریان دارد که به اندازه ولهایم به شما آزادی عمل نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: وایکینگ‌ها با بازی Valheim استیم را تصاحب کردند

عناوین سبک سند باکس طرفداران بسیاری دارد. از طرفی بازی‌های بسیار خوبی هم در این سبک وجود دارند. برای مثال تراریا یا ماینکرفت هر دو به شدت جالب بوده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند. حال با حضور ولهایم روی گیم‌پس قطعاً تعداد مخاطبان آن بیشتر خواهد شد و تمرکز شرکت سازنده نیز روی آن بیشتر می‌شوند.

منبع: Polygon.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی Valheim سال آینده به ایکس‌باکس خواهد آمد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala